Strona główna » Biznes » Korespondencja » Terminal Pocztowy< powrót

Terminal Pocztowy

Share on FacebookShare on Google+

Terminal Pocztowy usprawnia i przyspiesza pracę – automatycznie ważąc, licząc i znakując firmową korespondencję – wystarczy podpisać umowę na świadczenie usług pocztowych przez Pocztę Polską i nabyć urządzenie (zakupić lub wziąć je w leasing).

Za sprzedaż, leasing, serwis i konserwację Terminali Pocztowych odpowiada firma Docufield – autoryzowany partner Poczty Polskiej S.A.

Dowiedz się więcej!

LOGO TERMINAL POCZTOWY 21 listopad

Share on FacebookShare on Google+

banerTerminal Pocztowy jest elementem kompleksowego systemu weryfikacji i rozliczania usług pocztowych dla klientów biznesowych.

Funkcje urządzenia:

  • ważenia przesyłek,
  • drukowania zmiennych danych,
  • liczenia opracowywanych przesyłek.

Obsługuje zróżnicowane rodzaje przesyłek: listowe, reklamowe, paczkowe.

Usługa przeznaczona jest dla średniego i dużego klienta biznesowego, który korzysta z umowy na nadawanie przesyłek płatnej z dołu.  Ze względu na różne wielkości wolumenów przesyłek oraz zróżnicowane potrzeby dostępne są trzy rodzaje Terminali Pocztowych.

Share on FacebookShare on Google+

Terminal Pocztowy nanosi:

  • oznaczenie potwierdzające zawarta umowę z Pocztą Polską na uiszczanie opłat wraz z identyfikatorem umowy,
  • datę i miejsce nadania,
  • wyróżnik usługi,
  • unikalny kod weryfikujący (DataMatrix).

Warunkiem korzystania z urządzenia jest podpisanie umowy z Poczta Polską na usługi pocztowe. Jeśli posiadasz już podpisaną umowę możesz zautomatyzować proces obsługi nadawanych przez siebie przesyłek (rozszerzyć zakres umowy).

Jeśli korzystasz z kilku naszych usług wystarczy wybrać z panelu urządzenia odpowiedni kod produktu, a maszyna automatycznie dostosuje oznaczenia. Następnie należy nadać przesyłki w placówce lub jeżeli Twoja firma ma podpisaną z nami umowę na Pocztę Firmową to my odbieramy przesyłki od  Ciebie.

Share on FacebookShare on Google+
  • Łatwe i szybkie opracowanie korespondencji,
  • automatyzację prac związanych z wysyłką korespondencji,
  • efektywne zarządzanie przesyłkami,
  • pełną rejestrację przesyłek (statystyki, raportowanie),
  • możliwość rozliczania przesyłek na poszczególne działy i komórki w firmie,
  • możliwość nanoszenia sloganów reklamowych i grafiki reklamowej na przesyłce,
  • dokonywanie płatności za przesyłki z dołu,
  • usprawnienie obsługi kancelaryjnej,
  • zmniejszenie nakładów pracy,
  • uproszczenie sposobu rozliczeń.