Strona główna » Biznes » Usługi back-office » Contact Center < powrót

Contact Center

Share on Facebook

Wieloletnie doświadczenie Poczty Polskiej w zakresie wielokanałowej obsługi klientów pozwala oferować usługi Contact Center w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb klientów. Skala świadczonej obsługi umożliwia sprawne realizowanie kampanii na rzecz klientów korporacyjnych oraz elastyczne reagowanie w sytuacjach wzmożonego ruchu komunikacyjnego. Dodatkowo, posiadamy niezbędną wiedzę i zasoby, dzięki którym z powodzeniem realizujemy procesy dla Spółek Skarbu Państwa oraz sektora publicznego.

Nasze atuty

 

Korzyści dla klienta

 

Zachęcamy do skorzystania z szerokiej oferty usług Contact Center, które dopasowujemy do indywidualnych potrzeb klientów. Więcej o usłudze znaleźć można tutaj.

 

Dowiedz się więcej!
Konsultanci naszej infolinii są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00:

801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora),
(+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora).
Należy wybrać cyfrę 3.