Strona główna » Doręczamy przesyłki w bezpieczny sposób – nowe procedury odbioru przesyłek < powrót

Doręczamy przesyłki w bezpieczny sposób – nowe procedury odbioru przesyłek

Aktualność z dnia: 19.03.2020

Graphic Design (3)W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego Ministerstwo Zdrowia i Główny Inspektorat Sanitarny zaleca pozostanie w domu. Należy do minimum ograniczyć kontakt z innymi i wychodzić tylko w sytuacjach pilnych. Poczta Polska bezpiecznie doręczy przesyłkę pod wskazany adres.

Spółka wdrożyła procedury zapewniające bezpieczeństwo klientom i pracownikom przy dostawie przesyłek wprost pod drzwi.

Oprócz tradycyjnej formy doręczenia wszystkie przesyłki listowe rejestrowane, paczkowe i kurierskie (z zastrzeżeniem przesyłek z dokumentami zwrotnymi) można odebrać bez pokwitowania. W tym przypadku wystarczy jedynie okazanie pracownikowi Poczty Polskiej z bezpiecznej odległości dokumentu tożsamości np. dowodu osobistego, paszportu, prawa jazdy. Pracownik Poczty Polskiej sam spisze 4 ostatnie cyfry numeru weryfikowanego dokumentu.

Dla przesyłek paczkowych i kurierskich, w przypadku gdy nadawca podał numer telefonu Klienta, przed doręczeniem przesyłki Klient otrzyma numer kontaktowy do kuriera. Od kuriera można uzyskać informacje o prognozowanym czasie dostawy lub uzgodnić bezpośrednio tryb odbioru przesyłki.

W przypadku przesyłek pobraniowych rekomendujemy płatność bezgotówkową np. kartą płatniczą

Poczta Polska wypełnia wszelkie zalecenia i dyspozycje Ministerstwa Zdrowia oraz GIS dotyczące profilaktyki minimalizującej ryzyko zakażenia się koronawirusem SARS-CoV-2, zaś w przypadku pojawienia się nowych zaleceń i wytycznych rekomendowanych przez GIS czy poszczególne Inspekcje Sanitarne są one wdrażane bez zbędnej zwłoki. Szczegółowe informacje dostępne są na stronach internetowych Spółki: www.poczta-polska.pl; www.pocztex.pl lub w mediach społecznościowych www.facebook.com/pocztapolska.

Przypominamy, iż wprowadzone zostały modyfikacje w godzinach pracy placówek pocztowych. Aktualne informacje dostępne są na stronie: http://placowki.poczta-polska.pl/.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z naszymi konsultantami:

801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora)

(+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora)

e-mail: kontakt@poczta-polska.pl

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00.