Strona główna » eCommerce napędza sprzedaż opakowań < powrót

eCommerce napędza sprzedaż opakowań

Aktualność z dnia: 16.04.2019

esklep_baner_do_publikacjiKonkurencyjne ceny, szeroka oferta i możliwość samodzielnego zaprojektowania nadruku na kartonach – to argumenty, którymi Poczta Polska zachęca klientów do korzystania ze swojego e-sklepu. W efekcie Spółka każdego miesiąca sprzedaje ponad pół miliona kartonów, wypełniaczy, taśm i innych produktów służących do pakowania przesyłek. Firma notuje roczny wzrost zamówień na poziomie 112% przy wzroście sprzedaży wynoszącym 125%.

Na stronie e-sklepu znajdziemy kartony w pełnym asortymencie kształtów – od tub, przez szafy przeprowadzkowe po tradycyjne pudełka i opakowania fasonowe. Klient może dostosować produkt do swoich potrzeb także pod względem oprawy graficznej. Prosty kreator online umożliwia samodzielne zaprojektowanie nadruku na kartonach.

Prężnie rozwijający się rynek e-commerce przyciąga nie tylko dla operatorów logistycznych, ale również  dostawców opakowań. Zakupy internetowe docierają do odbiorców w kartonach, kopertach, foliopakach, których dostawcy prześcigają się w przygotowaniu jak najatrakcyjniejszej oferty. Niektórzy operatorzy logistyczni uruchamiają i prowadzą sprzedaż opakowań, by obsłużyć cały łańcuch e-commerce. Taką strategię przyjęła również Poczta Polska.