Polacy, szczególnie prowadzący małe i średnie firmy, polubili elektroniczne znaczki pocztowe, czyli neoznaczki. Co piąty kupowany na www.envelo.pl elektroniczny znaczek był przeznaczony na list polecony.
Elektroniczne znaczki są dostępne od jesieni 2013 roku i od tego czasu są systematycznie rozwijane i zyskują coraz większą popularność.
W okresie od stycznia do końca czerwca 2015 roku poprzez platformę Envelo sprzedano blisko pół miliona neoznaczków, co oznacza wzrost o 395 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego. Pod względem wartości sprzedaży – za sprawą znaczków na listy polecone, które wprowadzone zostały pod koniec 2014 roku – było to ponad 600 proc. więcej.
Neoznaczek jak znaczek Poczty Polskiej
Neoznaczek jest znakiem opłaty pocztowej, który można zakupić przez internet i wydrukować za pomocą zwykłej drukarki. Ceny e-znaczków są zgodne z cennikiem Poczty Polskiej, a w doborze właściwego nominału pomaga kalkulator wysokości opłaty na www.envelo.pl. Do zalet neoznaczka należy również fakt, iż – dzięki możliwości umieszczenia własnej grafiki – może on być nośnikiem reklamowym lub sposobem na ubarwienie korespondencji.
W ofercie spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe, na platformie Envelo znajdują się e-znaczki na listy krajowe i zagraniczne, zwykłe i polecone.
Więcej informacji na temat elektronicznych znaczków pocztowych na platformie Envelo znajduje się pod tym linkiem: znaczki-pocztowe.envelo.pl