Strona główna » EMS Call Centre of the year 2014 – nagroda dla Poczty Polskiej < powrót

EMS Call Centre of the year 2014 – nagroda dla Poczty Polskiej

Aktualność z dnia: 15.04.2015

Z przyjemnością informujemy, że nasza firma zwyciężyła w Konkursie na najlepsze Biuro Obsługi Klienta EMS w 2014 roku. Wybór Poczty Polskiej spośród 183 państw – członków Kooperacji EMS Światowego Związku Pocztowego – to zasługa pracowników Sekcji Reklamacji Zagranicznych.

 EMS to nasze zagraniczne usługi kurierskie. Wszelkie zgłoszenia i reklamacje w ich zakresie są obsługiwane przez Sekcję Reklamacji Zagranicznych, która wyjaśnia sprawy we współpracy z innymi państwami członkowskimi Światowego Związku Pocztowego.

Nagroda EMS Call Centre of the year została przyznana za wysoką terminowość i jakość realizacji zgłoszeń. Poczta Polska zwyciężyła w kategorii „Małe Biuro Obsługi Klienta EMS”. Wskaźnik terminowości obsługi reklamacji i zgłoszeń przez nasz zespół w 2014 roku wyniósł 99,4% – był wyższy niż zakładany (próg to 98%). W pozostałych kategoriach zwycięzcami konkursu zostały: Japonia, w kategorii Duże Biuro oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie, w kategorii Średnie Biuro.

Dziękujemy pracownikom Sekcji Reklamacji Zagranicznych, dzięki którym Poczta Polska może pochwalić się tą zaszczytną nagrodą w międzynarodowym konkursie.

Wręczenie nagród odbędzie się 22 kwietnia 2015 roku w Bernie.

upu

Światowy Związek Pocztowy (UPU) to jedna z wyspecjalizowanych agend Narodów Zjednoczonych promująca współpracę międzynarodową w zakresie usług pocztowych – dba o ich rozwój, ustala standardy przesyłek pocztowych oraz świadczy pomoc techniczną dla państw członkowskich. Obecnie członkami UPU są 192 państwa – Polska jest członkiem od 1 maja 1919 roku.