Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru stanowi wygodną alternatywę dla papierowej, tradycyjnej formy pokwitowania, wystawianego dla przesyłek poleconych i przesyłek firmowych poleconych.
Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru realizowane jest na podstawie umowy zawartej z Klientem.
Dla Klientów realizujących wysyłkę korespondencji przygotowaliśmy specjalne warunki korzystania z Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru w obszarze przesyłek poleconych.
Jak to działa?
Wystarczy wprowadzić do aplikacji eNADAWCA wykaz nadawanej korespondencji, oznaczyć przesyłkę napisem „POLECONA -E” albo napisem „EPO” – a informacja o jej doręczeniu, awizowaniu albo zwrocie zostanie przekazana do nadawcy w formie elektronicznej.
W ramach Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru otrzymasz informacje zawierające:
- datę doręczenia przesyłki,
- imię i nazwisko odbiorcy,
- datę i miejsce pozostawienia awiza wraz z informacją o terminie odbioru,
- datę pozostawienia powtórnego awiza wraz z informacją o terminie jej odbioru,
- miejsce przechowywania awizowanej przesyłki,
- powód zwrotu (niedoręczenia) przesyłki,
- datę zwrotu przesyłki.