Strona główna » eSklep notuje znaczący wzrost zamówień < powrót

eSklep notuje znaczący wzrost zamówień

Aktualność z dnia: 15.11.2018

eSKLEP_eSklep Poczty Polskiej (esklep.poczta-polska.pl), w którym można kupić wszystko co potrzebne do zapakowania paczki i listu, cieszy się coraz większą popularnością. Od stycznia do października 2018 roku sklep odnotował aż 17-procentowy wzrost liczby zamówień w porównaniu do roku 2017.

eSklep Poczty Polskiej oferuje kartony, koperty, taśmy pakowe, wypełniacze, folie stretch oraz artykuły biurowe, ozdobne torby papierowe i pakiety przeprowadzkowe. Oferta eSklepu skierowana jest przede wszystkim do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych oraz firm handlowych, które prowadzą działalność wysyłkową.

Od początku działania, tj. od 22 września 2015 r., eSklep odnotowuje dynamiczne wzrosty wskaźników. Sprzedaż rok do roku zwiększa się o średnio 30%, a liczba zamówień o 17%. Zauważalny jest również regularny wzrost wartości koszyka o ok. 12% rok do roku.

eSklep co dwa tygodnie wprowadza promocje na niektóre towary, dzięki czemu stali klienci mogą regularnie zaopatrywać się w dostępne produkty w eSklepie w jeszcze niższych, atrakcyjnych cenach.

Oferta produktów eSklepu dostępna jest tutaj.