Strona główna » Małe kroki, wielkie rezultaty – usługi dodatkowe z korzyścią dla Klientów Poczty Polskiej < powrót

Małe kroki, wielkie rezultaty – usługi dodatkowe z korzyścią dla Klientów Poczty Polskiej

Aktualność z dnia: 12.01.2016

Wychodząc naprzeciw coraz szybszemu trybowi życia Poczta Polska wprowadza do swojej oferty wiele dodatkowych usług i funkcjonalności. Dzięki elektronicznemu awizo (eINFO: awizo) można od teraz otrzymywać informacje o awizacji rejestrowanych przesyłek za pośrednictwem smsa lub e-maila. Istnieje również możliwość skorzystania z usługi „Polecony do skrzynki”, a dzięki eFORMULARZOM obie te usługi można zamówić za pośrednictwem naszej strony www – bez wychodzenia z domu. Te i wiele innych udogodnień opisujemy poniżej.

Dla lepszego zobrazowania korzyści przedstawiamy poniższą grafikę.

 

grafikaPP

 

eINFO: awizo

Wystarczy wypełnić „Żądanie otrzymywania zawiadomień w formie elektronicznej” za pośrednictwem naszej strony internetowej (eFORMULARZE) lub udać się do placówki pocztowej i złożyć osobiście formularz w wersji papierowej, a powiadomienia o awizowanych przesyłkach będziemy przesyłać SMSem albo e-mailem.

 

Polecony do skrzynki

Dzięki tej usłudze przesyłki polecone mogą zostać pozostawione przez listonosza bezpośrednio w skrzynce oddawczej adresata (dotyczy listów poleconych bez zwrotnego potwierdzenia odbioru oraz w rozmiarze umożliwiającym wsunięcie do skrzynki).

Dodatkowo istnieje możliwość skorzystania z opcji otrzymywania bezpłatnych SMSów albo e-maili (eINFO: powiadomienie) z informacją o doręczeniu przesyłki poleconej do swojej skrzynki na listy. W momencie składania żądania wystarczy podać nam swój nr telefonu albo adres e-mail.

Żądanie doręczania przesyłek poleconych do oddawczej skrzynki pocztowej można złożyć poprzez naszą stronę www albo w tradycyjnej, papierowej wersji w placówce pocztowej.

 

Odbiór w punkcie

Odbiór w punkcie to wygodne rozwiązanie, umożliwiające odebranie przesyłki w dogodnym miejscu i czasie, przy okazji codziennych czynności. Do dyspozycji jest kilka tysięcy punktów odbioru. Poczta Polska S.A. udostępnia opcję odbioru przesyłek kurierskich i paczkowych w placówkach pocztowych oraz na blisko 1000 stacji paliw Orlen czynnych w większości 24 h/7 dni w tygodniu.

Korzystając z tej opcji Klienci zostaną powiadomieni SMSem o tym, iż przesyłka czeka na odbiór we wskazanym przez nich miejscu.

 

eINFO: przesyłka

Dzięki tej usłudze każda przesyłka nadana w ramach usługi Pocztex w serwisie Ekspres 24 oraz niepowszechnych usług pocztowych, takich jak: PACZKA24, PACZKA48, może być elektronicznie zaanonsowana poprzez wysłanie do adresata SMSa z informacją o nadaniu przesyłki, o podjętej próbie doręczenia, awizowaniu lub adresie placówki, gdzie zgodnie z życzeniem nadawcy dostarczyliśmy przesyłkę.

 

Skrytka pocztowa

Dzięki możliwości wynajęcia własnej skrytki pocztowej w dowolnie wybranej placówce, w której skrytki są dostępne, można zyskać możliwość odebrania przesyłek nierejestrowanych oraz zawiadomienia o przesyłkach rejestrowanych.

 

eFORMULARZE

Od ponad roku istnieje możliwość korzystania z eFORMULARZY, dzięki którym można składać żądania na usługi bezpłatne Poczty Polskiej S.A. takie jak:

– eINFO: awizo

– Polecony do skrzynki

A od października 2015 roku rozbudowaliśmy eFORMULARZE także o płatne usługi:

– Doręczenie na życzenie

– Dosyłanie przesyłek

– Przechowywanie przesyłek

Dzięki wprowadzeniu eFORMULARZY powstała możliwość szybkiego i wygodnego zamówienia i korzystania z naszych usług bez wychodzenia z domu.