Strona główna » Otworzyliśmy pierwszą modelową placówkę na warszawskiej Pradze< powrót

Otworzyliśmy pierwszą modelową placówkę na warszawskiej Pradze

Poczta Polska uruchomiła w Warszawie przy Placu Szembeka pierwszą modelową placówkę na Pradze. Oddział ma nowoczesny wystrój i wizualizację. To największy tego typu obiekt zbudowany według nowego standardu i trzeci w Warszawie.

W nowych placówkach znikają tradycyjne okienka i zastępują je nowoczesne stanowiska do obsługi klientów. Dzięki temu mają oni łatwiejszy dostęp do usług – także przez całą dobę. Za obsługę klientów odpowiada profesjonalny i przeszkolony zespół.

- Jednym z naszych najważniejszych celów jest poprawa jakości obsługi – podkreśla Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej. – Poczta stawia na rozwój nowoczesnych, przyjaznych dla klientów placówek, zlokalizowanych w dogodnych dla nich miejscach. Nowe punkty powstają tam, gdzie jest największe zapotrzebowanie na usługi Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej – dodaje.

Takim przykładem jest właśnie placówka przy placu Szembeka w Warszawie. Nowe placówki mają jasno wydzielone strefy usług: pocztową (listy, paczki, wpłaty i wypłaty), czy bankowo-ubezpieczeniową (konta, lokaty, polisy). Do dyspozycji klientów są także:
•    strefa samoobsługowa, gdzie dzięki automatycznym urządzeniom, przez 24 godziny na dobę, klienci mogą odbierać i nadawać listy i paczki;
•    samoobsługowa strefa handlowo-filatelistyczna, w której zakupić można kartki pocztowe, koperty, prasę, artykuły biurowe a także walory filatelistyczne;
•    strefa obsługi klientów biznesowych, zapewniająca komfortowe warunki korzystania z usług.

Poza placówką na Pradze, klienci Poczty Polskiej mogą korzystać już z takich punktów na ul. Kazimierzowskiej i Alei Niepodległości. Placówki uruchamiane są według standardu obejmującego jednolitą kolorystykę, aranżację, wykończenie i funkcjonalność. Do końca roku w całej Polsce pojawi się około 50 podobnych placówek. To kolejny etap budowy silnej grupy pocztowo – finansowo – logistycznej.

Poczta Polska stawia na poprawę jakości obsługi klientów – to jeden z najważniejszych elementów strategii PP. Spółka już dziś w istotny sposób przyspieszyła doręczanie przesyłek i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Firma uprościła ofertę i wdrożyła szereg produktów m.in. na rynku paczkowym. Już dziś klienci mogą korzystać z pierwszych e-usług, czyli np. poczty hybrydowej, łączącej e-mail z tradycyjnym listem.