Strona główna » Paczki i listy » Wysyłka » Paczki » PACZKA24< powrót

PACZKA24

Share on FacebookShare on Google+

paczka24

Nadawaj swoje przesyłki szybko i bezpiecznie z gwarantowanym terminem doręczenia.

Naprawdę szybka przesyłka – dotrze do adresata w strefie A nawet w ciągu jednego dnia, a w strefie B w ciągu dwóch dni (zobacz Strefy doręczenia i zakładkę Terminy). Usługę możesz dowolnie skonfigurować, wybierając opcje dodatkowe, m.in. ubezpieczenie, doręczenie do rąk własnych, sprawdzenie zawartości czy opcję pobrania. Bezpiecznie nadasz w ten sposób zarówno dokumenty, towary handlowe, jak i kruche szkło czy żywe rośliny.

Więcej informacji o usłudze znajdziesz w naszym przewodniku.

 odbior w punkcie v6

Share on FacebookShare on Google+

wymiary i masa

Wymiary:

  • Minimalne: 10 cm x 16 cm (strona adresowa)
  • Maksymalne**: (długość + szerokość + wysokość) =< 250 cm przy czym maksymalna długość* = 150 cm
  • Maksymalne (przesyłka z usługą dodatkową „Przesyłka niestandardowa”): 250 cm < (długość + szerokość + wysokość) =< 300 cm przy czym maksymalna długość* = 150 cm

*tolerancja 5% dla największego wymiaru (długość)

**opłata specjalna „paczka do 0,5 kg” – to przesyłka o maksymalnym wymiarze 32 x 22 x 10 cm nadana w opakowaniu własnym Klienta

Maksymalna masa:

  • 20 kg
Share on FacebookShare on Google+
zawartosc

W przesyłce PACZKA24 można przesyłać:

  • towary handlowe,
  • dokumenty,
  • elementy kruche/szkło,
  • żywe rośliny.

 

Share on FacebookShare on Google+
terminy

D+1 | Gwarantowany termin doręczenia

Przesyłka doręczana od poniedziałku do piątku, do strefy A w następnym dniu roboczym po nadaniu – pod warunkiem nadania do godziny 15.00 (późniejsze nadanie możliwe jest w placówkach przyjaznych eCommerce – znajdź najbliższy punkt w wyszukiwarce).

D+2 | Gwarantowany termin doręczenia

Przesyłka doręczana od poniedziałku do piątku, do strefy B w ciągu 2 dni roboczych po nadaniu – pod warunkiem nadania do godziny 15.00 (późniejsze nadanie możliwe jest w placówkach przyjaznych eCommerce – znajdź najbliższy punkt w wyszukiwarce).

Share on FacebookShare on Google+

Sprawdź opłaty za przesyłki PACZKA24 w kalkulatorze lub pobierz cennik.

 

Sprawdź jak zmieniamy się dla biznesu!

Zobacz atrakcyjną ofertę cenową, jaką przygotowaliśmy dla Ciebie – skontaktuj się z przedstawicielem handlowym za pomocą formularza zgłoszeniowego lub telefonicznie 804 104 104 * (z telefonów stacjonarnych) +48 43 842 0 842 * (z telefonów GSM i z zagranicy)

*opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora Infolinia i zamówienia kuriera (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00, sobota w godz. 8:00 – 16:00

Share on FacebookShare on Google+

Nadajesz wartościową paczkę w usłudze PACZKA24 – ubezpiecz ją przed ewentualnymi nieprzewidzianymi zdarzeniami jak np.: przed stratą, zniszczeniem, uszkodzeniem.

Ochrona ubez­pieczeniowa trwa od momentu nadania przesyłki do doręczenia – również w trakcie zwrotu do nadawcy, gdy adresat nie odebrał przesyłki.

Poniższa tabela przedstawia należną opłatę za ubezpieczenie paczki.

Paczka24

W przypadku uszkodzenia, utraty lub ubytku w przesyłce  zawartości przesyłki niezależnie od możliwości zgłoszenia reklamacji na Poczcie Polskiej za należyte wykonanie usługi, klient dodatkowo ubezpieczony w TUW Pocztowe ma prawo do zgłoszenia szkody w sposób następujący:

Sposób zgłoszenia szkody:

  •  e-mailowo na adres: pocztex@ubezpieczeniapocztowe.pl
  • pisemnie na adres: Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 02-685 Warszawa

Zasady zgłaszania szkód

Czas na zgłoszenia szkody:  nie później niż w ciągu 7 dni od dnia uzyskania informacji o szkodzie.

Wymagane dokumenty przy zgłaszaniu szkody:…

  • pisemne zgłoszenie szkody, zawierające: imię, nazwisko i adres zamieszkania Klienta oraz telefon kontaktowy;

Pobierz formularz

  • potwierdzenie nadania lub informacje o przyczynie uniemożliwiającej dostarczenie potwierdzenia;
  • dokumenty potwierdzające fakt zaistnienia i wartość poniesionej szkody (w tym – na żądanie Ubezpieczyciela – dokumentację fotograficzną przedmiotu przesyłki);
  • oryginał lub kopię protokołu sprawdzenia przesyłki (w przypadku, gdy został sporządzony).