Strona główna » Paczki i listy » Wysyłka » Paczki » PACZKA48< powrót

PACZKA48

Share on FacebookShare on Google+

paczka48

Nadawaj oszczędnie z gwarantowanym terminem dostawy, korzystając z wszelkich udogodnień.

Jeśli Twoja przesyłka nie musi dotrzeć na miejsce w ekspresowym tempie, wybierz opcję PACZKA48 – adresat otrzyma ją w ciągu dwóch dni (zobacz zakładkę Terminy). Możesz skorzystać z szeregu wygodnych opcji dodatkowych (np. śledzenia przez Internet lub ubezpieczenia), a paczka może ważyć nawet 20 kg.

Więcej informacji o usłudze znajdziesz w naszym przewodniku. Kliknij w grafikę poniżej.

untitled

Share on FacebookShare on Google+

wymiary i masa

Wymiary:

  • Minimalne: 10 cm x 16 cm (strona adresowa)
  • Maksymalne: (długość + szerokość + wysokość) =< 250 cm przy czym maksymalna długość* = 150 cm
  • Maksymalne (przesyłka z usługą dodatkową „Przesyłka niestandardowa”): 250 cm < (długość + szerokość + wysokość) =< 300 cm przy czym maksymalna długość* = 150 cm

*tolerancja 5% dla największego wymiaru (długość) Maksymalna masa:

  • 20 kg
Share on FacebookShare on Google+

zawartosc W przesyłce PACZKA48 można przesyłać:

  • towary handlowe,
  • dokumenty,
  • elementy kruche/szkło,
  • żywe rośliny.

 

Share on FacebookShare on Google+

terminy   D+2 | Gwarantowany termin doręczenia

Przesyłka doręczana od poniedziałku do piątku, w ciągu 2 dni roboczych po nadaniu – pod warunkiem nadania
do godziny 15.00 (późniejsze nadanie możliwe jest w placówkach przyjaznych eCommerce – znajdź najbliższy punkt w wyszukiwarce).

Share on FacebookShare on Google+

Sprawdź opłaty za przesyłki PACZKA48 w kalkulatorze lub pobierz cennik.

 

Sprawdź jak zmieniamy się dla biznesu! Zobacz atrakcyjną ofertę cenową, jaką przygotowaliśmy dla Ciebie – skontaktuj się z przedstawicielem handlowym za pomocą formularza zgłoszeniowego lub telefonicznie 804 104 104 * (z telefonów stacjonarnych) +48 43 842 0 842 * (z telefonów GSM i z zagranicy) *opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora Infolinia i zamówienia kuriera (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00, sobota w godz. 8:00 – 16:00

Share on FacebookShare on Google+

Nadajesz wartościową paczkę w usłudze PACZKA48 – ubezpiecz ją przed ewentualnymi nieprzewidzianymi zdarzeniami jak np.: przed stratą, zniszczeniem, uszkodzeniem.

Ochrona ubez­pieczeniowa trwa od momentu nadania przesyłki do doręczenia – również w trakcie zwrotu do nadawcy, gdy adresat nie odebrał przesyłki

Poniższa tabela przedstawia należną opłatę za ubezpieczenie paczki.

Paczka48

W przypadku uszkodzenia, utraty lub ubytku w przesyłce  zawartości przesyłki niezależnie od możliwości zgłoszenia reklamacji na Poczcie Polskiej za należyte wykonanie usługi, klient dodatkowo ubezpieczony w TUW Pocztowe ma prawo do zgłoszenia szkody w sposób następujący:

Sposób zgłoszenia szkody:

  • e-mailowo na adres: pocztex@ubezpieczeniapocztowe.pl
  • pisemnie na adres: Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 02-685 Warszawa

Zasady zgłaszania szkód

Czas na zgłoszenia szkody:  nie później niż w ciągu 7 dni od dnia uzyskania informacji o szkodzie.

Wymagane dokumenty przy zgłaszaniu szkody:…

  • pisemne zgłoszenie szkody, zawierające: imię, nazwisko i adres zamieszkania Klienta oraz telefon kontaktowy;

Pobierz formularz

  • potwierdzenie nadania lub informacje o przyczynie uniemożliwiającej dostarczenie potwierdzenia;
  • dokumenty potwierdzające fakt zaistnienia i wartość poniesionej szkody (w tym – na żądanie Ubezpieczyciela – dokumentację fotograficzną przedmiotu przesyłki);
  • oryginał lub kopię protokołu sprawdzenia przesyłki (w przypadku, gdy został sporządzony).