Strona główna » Poczta Polska partnerem logistycznym w programie Empik Premium < powrót

Poczta Polska partnerem logistycznym w programie Empik Premium

Aktualność z dnia: 09.09.2019
Share on Facebook

poczta_polska_odbior_w_punkcie_16_Poczta Polska została partnerem logistycznym w programie Empik Premium. W ramach miesięcznej opłaty w wysokości od 6,67 zł do 9,99 zł klienci Empiku mają możliwość skorzystania z darmowego odbioru przesyłek w sieci Odbiór w Punkcie. Wysokość opłaty jest uzależniona od  wariantu abonamentu.

Partnerstwo Poczty Polskiej w Programie Empik Premium wpisuje się w strategiczne działania spółki, których celem jest zwiększenie udziału w dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce. To także szansa na popularyzację i pozyskanie nowych klientów dla budowanej przez Pocztę Polską największej w kraju sieci click&collect.

Obecnie w ramach Odbioru w Punkcie przesyłkę z Empiku można odebrać w palcówkach pocztowych i stacjach PKN Orlen. Do głównych zalet tej opcji zakupów internetowych można zaliczyć bliskość lokalizacji, wysoką skuteczność doręczeń (przesyłki czekają na odbiór minimum 7 dni bez dodatkowych opłat) oraz elastyczne godziny odbioru (możliwość odbioru  przesyłki w późnych godzinach wieczornych, a także w weekendy).

Empik w ramach Premium programu oferuje m.in.:

  • 15% obniżkę w salonach Empik przy zakupie książek, muzyki, filmów, zabawek, artykułów papierniczych i kreatywnych oraz kolekcji Empik;
  • do 20% specjalnego rabatu na ponad 250 tys. produktów oznaczonych etykietą Premium oraz możliwość skorzystania z super ofert dostępnych tylko w Empik Premium;
  • do 3% zwrotu środków za zakupy na swoje konto w Empik.com. Zwrot może wynieść nawet do 600 złotych rocznie;
  • darmową dostawę za zamówienia powyżej 40 zł dla produktów oznaczonych Premium. Oferta ta nie obowiązuje w przypadku zamówienia z płatnością przy odbiorze.

Szczegóły oraz regulamin programu dostępne są tutaj.