Strona główna » Poczta Polska rozszerza współpracę z Avon < powrót

Poczta Polska rozszerza współpracę z Avon

Aktualność z dnia: 04.09.2019

PP-baner-300-x-300Firma Avon udostępniła Ambasadorkom Piękna możliwość odbioru zamówień w kolejnych punktach sieci click&collect Poczty Polskiej. Do tej pory przesyłki Avon można było zamówić do odbioru w placówkach pocztowych, na stacjach paliw Orlen i kioskach Ruchu. Teraz Ambasadorki mogą także wybrać jeden z prawie 5800 sklepów Żabka.

Wśród głównych zalet usługi Odbiór w Punkcie klienci Poczty Polskiej cenią sobie bliskość lokalizacji, wysoką skuteczność doręczeń (przesyłki czekają na odbiór minimum 7 dni bez dodatkowych opłat) i elastyczne godziny odbioru (możliwość odbioru  przesyłki w późnych godzinach wieczornych, a także w weekendy), możliwość odbioru za pomocą unikalnego kodu.

W pierwszym półroczu 2019 r. już co czwarta paczka nadana przez klientów Poczty Polskiej trafiła do sieci punktów odbioru a wolumen przesyłek przekroczył wolumen nadanych w całym roku 2018. Sieć punktów odbioru, na którą składają się placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw Orlen to obecnie 11 700 punktów. Obecnie Poczta rozszerza tę sieć o nowe automaty z dostępem 24h w wybranych placówkach pocztowych i w marketach Biedronka. Do końca października tego roku w całej Polsce będzie działało 200 tego typu maszyn. Dzięki automatom klienci Poczty Polskiej zyskają dodatkowe lokalizacje, w których będą mogli odbierać przesyłki o dowolnej porze i na własnych zasadach.