Strona główna » Poczta Polska wprowadza serwis www dla elektronicznego handlu < powrót

Poczta Polska wprowadza serwis www dla elektronicznego handlu

Aktualność z dnia: 13.06.2014

PP - eCommerce - strona główna (2014-06-13)Poczta Polska otwiera dzisiaj serwis oferujący obsługę dla branży e-handlu. W jednym miejscu e-klienci mogą wybrać przesyłki odpowiadające ich potrzebom, zlecić obsługę zwrotów, poznać ofertę finansowo– ubezpieczeniową, czy wysłać neofakturę w cyfrowej wersji.

Usługi Poczty Polskiej wybiera prawie 60% przedsiębiorców zajmujących się e-handlem. Nowy serwis pozwoli im łatwiej organizować obsługę logistyczną biznesu.
W nowym serwisie klienci będą mogli wybrać przesyłki z gwarancjami terminów doręczeń. Poczta prezentuje także sposoby na obniżenie kosztów dostawy. Jednym z nich jest Paczka Korzyści – dzięki opłaceniu z góry liczby przesyłek, na każdą z nich otrzymuje się rabat. W serwisie w czytelny sposób zostały przedstawione informacje, na temat sposobów transportu szczególnie ciężkich lub nietypowych przedmiotów, monitorowania statusu przesyłki przez internet, czy usług pocztowych oferowanych przez aplikację czy SMS.

Uzupełnieniem oferty logistycznej są produkty bankowo – ubezpieczeniowe potrzebne do prowadzenia małej firmy e-commerce oferowane przez Grupę Poczty Polskiej. Przedsiębiorcy mogą za pośrednictwem serwisu zainteresować się założeniem pocztowego konta firmowego lub rachunku bieżącego, poznać ofertę linii kredytowej czy kredytu ratalnego. Poczta oferuje także ubezpieczenie biura lub zakupionego przedmiotu.

Strona dostępna jest pod adresem: ecommerce.poczta-polska.pl jak również jako element strony głównej poczta-polska.pl