Strona główna » Poczta Polska wspiera kampanię informacyjną Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów < powrót

Poczta Polska wspiera kampanię informacyjną Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Aktualność z dnia: 20.02.2019

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przygotował kampanię edukacyjną, ostrzegającą konsumentów przed zagrożeniami wynikającymi z nieuczciwych praktyk rynkowych. Poczta Polska włączyła się w jej aktywną komunikację.

Kampania ma na celu zwrócenie uwagi konsumentów na zagrożenie nieuczciwymi praktykami rynkowymi przy zawieraniu umów związanych z oszczędzaniem. Nawet bardzo ryzykowne inwestycje mogą być przedstawiane jako bezpieczne, np. lokaty, obligacje, nieruchomości czy złoto i diamenty. Rzeczywistość niekiedy jest zgoła odmienna i może wiązać się ze stratą środków finansowych.

Urząd ochrony Konkurencji i Konsumentów przygotował 30-sekundowy spot. Ostrzega w nim, że duży i szybki zysk zawsze oznacza duże ryzyko. Przypomina także, aby sprawdzić ofertę, nie spieszyć się z decyzją i nie podpisywać umowy pod presją.

Spoty wideo Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów można zobaczyć tutaj:

Oszczędzasz, inwestujesz – uważaj!

Więcej informacji o kampanii edukacyjnej oraz innych działaniach UOKiK zmierzających do ochrony konsumentów dostępnych jest tutaj.