Strona główna » Poczta Polska wspiera kampanię „Warto Bezgotówkowo” < powrót

Poczta Polska wspiera kampanię „Warto Bezgotówkowo”

Aktualność z dnia: 10.10.2017
Share on FacebookShare on Google+

dpb.2017.konkursy.01.300x25019 października będziemy obchodzić Dzień Płatności Bezgotówkowych. To akcja edukacyjna, budująca świadomość korzyści ze stosowania bezgotówkowych instrumentów płatniczych zainicjowana przez Koalicję na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności.

Z tej okazji Organizatorzy przygotowali kampanię społeczną „Warto Bezgotówkowo”. Jednym z jej elementów jest konkurs, którego uczestnicy – w formie plastycznej lub literackiej – przedstawią przyszłość płatności bezgotówkowych w Polsce.

Praca powinna odpowiadać na pytania: Jak będą wyglądać płatności bezgotówkowe w przyszłości? Czy pojawią się nowe, nieznane jeszcze formy płatności elektronicznych? Jakie korzyści będziemy czerpać z ich stosowania? Oceniane będą m.in. oryginalność oraz forma prezentacji.

Na autorów najlepszych prac czeka nowoczesny sprzęt komputerowy – m.in.: tablet Microsoft Surface Pro 4 z klawiaturą (główna nagroda w konkursie literackim), tablety – m.in. Samsung Galaxy Tab A, dyski zewnętrzne oraz inne drobne upominki.

W konkursach mogą wziąć udział wszyscy chętni (w przypadku konkursu plastycznego tylko uczniowie szkół podstawowych). Prace należy zgłaszać do 18 października 2017 r. mailem na adres: konkurs@WartoBezgotowko.pl. Zgłoszenie powinno zawierać: imię, nazwisko, e-mail oraz telefon kontaktowy. Lista laureatów zostanie ogłoszona 23 października 2017 r.

Więcej informacji o konkursie znajduje się tutaj.

Poczta Polska wspiera kampanię społeczną „Warto Bezgotówkowo” poprzez dystrybucję materiałów reklamowych w sieci placówek pocztowych. Do dyspozycji klientów placówek są ulotki oraz informacyjne plakaty. Płacenie kartą czy telefonem to oszczędność czasu, wygoda i bezpieczeństwo, dlatego Poczta Polska wdraża dla swoich klientów rozwiązania umożliwiające dokonywanie transakcji bezgotówkowych. W czerwcu 2016 r. w placówkach własnych Poczty Polskiej pojawiły się terminale POS umożliwiające klientom, bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych opłat, zapłacić za dostępne usługi pocztowe, handlowe i finansowe. W kwietniu br. Poczta Polska wdrożyła dla swoich klientów opcję płatności za pomocą telefonu przy użyciu systemu płatności BLIK. Każdy posiadacz smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK może wygodnie i szybko zapłacić za towary i usługi zakupione w pocztowej placówce. W maju br. została wydana pierwsza wspólna karta płatnicza Banku Pocztowego i Poczty Polskiej mająca na celu promowanie obrotu bezgotówkowego oraz bezpiecznych, nowoczesnych i wygodnych rozwiązań płatniczych w najszerszej sieci dostępu do usług finansowych w Polsce. Od kilku dni we wszystkich placówkach Poczty Polskiej można dodatkowo zapłacić kartą lub BLIKIEM za pobrania przy odbiorze przesyłki. Wkrótce płatności bezgotówkowe będą dostępne również u kuriera.