Poczta Polska zwiększyła do blisko 5 tys. liczbę punktów sprzedaży Przesyłki Gabarytowej. Usługa trafiła do oferty PP w styczniu tego roku – liczy się w niej rozmiar przesyłki, a nie waga. Klienci mają do wyboru pięć rodzajów ekologicznych opakowań nakładu Poczty Polskiej.
Przesyłka Gabarytowa (max waga do 20 kg) skierowana jest głównie do klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm. Nie trzeba jej ważyć przed nadaniem. Przesyłkę Gabarytową można nadać, jako ekonomiczną i priorytetową. Dostępna jest w niej także opcja pobranie, co szczególnie może interesować osoby korzystające z zakupów przez internet.
Przesyłka Gabarytowa: korzyści dla Klientów
- nie trzeba ważyć przesyłki w placówce przed nadaniem,
- krótszy czas obsługi przy okienku,
- sprawdzenie zawartości przesyłki przez odbiorcę,
- śledzenie statusu przesyłek,
- przejrzysty system kalkulacji ceny – 5 opakowań – 5 cen,
- ekologiczne opakowania,
- kupując wybrane opakowanie nabywa się usługę, z której można skorzystać w dogodnym dla siebie momencie.
W styczniu tego roku Poczta Polska zaproponowała także Klientom Przesyłkę Biznesową (max waga do 30 kg), przygotowaną głównie z myślą o większych firmach. Jak z niej skorzystać? Wystarczy tylko po podpisaniu umowy z Pocztą Polską nadawać przynajmniej 100 przesyłek miesięcznie. Nową usługę wyróżnia m.in. sposób naliczania opłaty. Czynnikiem decydującym są wymiary, a nie jak dotychczas waga i wymiary. Opłata za przesyłki maleje wraz ze wzrostem liczby nadanych paczek.
Przesyłka Biznesowa: korzyści dla Klientów
- najlepsze cechy różnych usług paczkowych w jednym,
- przejrzysty system kalkulacji ceny – 6 rozmiarów – 6 cen,
- cena uzależniona od rozmiaru i liczby nadawanych przesyłek,
- gwarantowany termin doręczenia na terenie całego kraju – dwa dni,
- mobilne rozwiązania – SMS-owe powiadomienia adresata o możliwości odbioru przesyłki i terminie jej dostarczenia,
- śledzenie statusu przesyłek,
- Elektroniczny Nadawca – internetowa aplikacja usprawniająca proces nadawania przesyłek,
- szybsze nadanie w placówce pocztowej,
- sprawdzenie zawartości przesyłki przez odbiorcę,
- pobranie należności przy odbiorze,
- wielopaczkowość – tańsza usługa przy nadaniu większej liczby przesyłek do jednego adresata,
- odbiór w punkcie – niższa cena przesyłki w przypadku jej odbioru w placówce pocztowej,
Więcej informacji o usługach paczkowych Poczty Polskiej znajduje się na specjalnie dedykowanej platformie internetowej: www.paczkapocztowa.pl
Zgodnie z kierunkami strategicznymi Poczty Polskiej do 2015 roku, Spółka zamierza zbudować konkurencyjną i rentowną Grupę Kapitałową pocztowo-finansowo-logistyczną oraz chce osiągnąć trwałą rentowność. Celem jest także poprawa jakości usług i obsługi klientów poprzez proponowanie im m.in. nowoczesnych produktów bankowo – finansowych oraz logistycznych w otwartych i przyjaznych placówkach pocztowych.