Strona główna » Wczoraj otworzyliśmy pierwszą modelową placówkę Poczty Polskiej < powrót

Wczoraj otworzyliśmy pierwszą modelową placówkę Poczty Polskiej

Aktualność z dnia: 23.01.2013
Share on Facebook

Nowa placówka jest odzwierciedleniem zmian zachodzących w Poczcie Polskiej. Zmieniamy się nie tylko pod względem funkcjonalności, ale również pod względem jakości obsługi i wyglądu.

Aby korzystanie z naszych usług było wygodniejsze podzieliliśmy przestrzeń placówki na kilka stref, które usprawnią obsługę.

Udogodnieniem dla osób, które szybko i niezależnie od godzin pracy placówki chcą skorzystać z  prostej usługi pocztowej lub finansowej jest strefa samoobsługowa. Można w niej samodzielnie wysłać i odebrać list, nadać i odebrać lekką paczkę czy wpłacić pieniądze na rachunek bankowy, a wszystko za pomocą specjalnych urządzeń.

Dla osób, które chcą skorzystać z porady naszych doradców, proponujemy strefę listy-paczki, w której można wysłać lub odebrać przesyłki. W kolejnej strefie wpłaty-wypłaty obsługujemy wszystkich, którzy  nadają Ekspres Pieniężny , opłacają abonament lub  rachunki.

Zainteresowanym założeniem konta, jego obsługą lub zakupem ubezpieczenia dedykujemy specjalna strefę bankowo – ubezpieczeniową. Kolejna zmiana dotyczy strefy handlu, w której można zakupić produkty okołopocztowe oraz kolorowe czasopisma.

W nowej placówce pocztowej zniknęły szyby i pojawiły się wygodne miejsca dla oczekujących. Wszystkie zmiany, specjalizacja usług i urządzenia samoobsługowe mają na celu takie przeorganizowanie pracy placówki, żeby zagwarantować sprawną obsługę i fachowe doradztwo.

Oprócz udogodnień funkcjonalnych i nowoczesnych rozwiązań architektonicznych, w modelowej placówce pocztowej pojawia się jeszcze jedna nowość – zupełnie odmienione logo Poczty Polskiej. Projekt znaku graficznego jest nowoczesny, ale jego tło nawiązuje do obowiązującej w Poczcie od 1558 r. królewskiej czerwieni.

Nowa identyfikacja wizualna jest symbolem i uwiarygodnieniem dla procesów zmian zachodzących w firmie. Ze względu na wielkość sieci pocztowej, nowe logo będzie wprowadzane stopniowo, a zmiana wizualizacji wszystkich placówek potrwa kilka lat.