Strona główna » Wręczono nagrody Golden Arrow 2019. Poczta Polska – Głównym Partnerem Konkursu < powrót

Wręczono nagrody Golden Arrow 2019. Poczta Polska – Głównym Partnerem Konkursu

Aktualność z dnia: 25.06.2019

_DSC4050Poczta Polska to nie tylko listy i paczki. Jako narodowy operator pocztowych, wzorem innych administracji pocztowych na świecie, Spółka aktywnie wspiera rozwój usług marketingu bezpośredniego.  Poczta Polska jako sprawdzony partner kampanii direct mail jest dostawcą szerokiego wachlarza usług będących dla Klientów kanałem komunikacji marketingowej. 

Od pięciu lat Poczta Polska jest partnerem głównym prestiżowego konkursu GOLDEN ARROW organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. W konkursie oceniana jest efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej.

Jako główny partner konkursu konkursu  Golden Arrow, Poczta Polska od 5 lat przyznaje nagrodę specjalną, którą podkreśla, że w dalszym ciągu – w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej – funkcjonują tradycyjne przesyłki reklamowe, które niezwykle skutecznie uzupełniają w mixie marketingowym pozostałe formy komunikacji i podnoszą skuteczność działań marketingowych.

Poczta Polska przyznała nagrodę specjalną Agencji H2H.tech za pracę AMICA NA SZLAKU SMAKU. Zwycięska kampania to unikatowe połączenie bodźców komunikacji off-line i on-line w celu zbudowania i utrzymania długookresowego zaangażowania uczestników lojalnościowej platformy komunikacji w formule grywalizacji. Grupą docelową byli Architekci\Projektanci w największych studiach mebli kuchennych w Polsce wykorzystujący w projektach sprzęt do zabudowy AGD. Pakiet Direct Mail wykorzystany do rekrutacji w programie lojalnościowym składał się z personalizowanego biletu lotniczego, będącego loginem wejścia w świat mobilnej gry Amica na Szlaku Smaku (kod QR) oraz dodatkiem w postaci gry karcianej do wykorzystania w świecie rzeczywistym. Ten pakiet zapewnił bardzo wysoki 79% poziom odpowiedzi w rekrutacji do programu lojalnościowego.