Strona główna » Zmiany w nadawaniu Paczki+ < powrót

Zmiany w nadawaniu Paczki+

Aktualność z dnia: 31.10.2017

Informujemy, że 2 listopada br. zostaną wdrożone zmiany w zakresie świadczenia niepowszechnej usługi pocztowej Paczka+ w obrocie krajowym dla klientów bez zawartej pisemnej umowy.

Wszystkie przesyłki nadane w ramach usługi Paczka+ będą przyjmowane jako przesyłki z zadeklarowaną wartością. Oznacza to, że nadając paczkę należy podać wartość przesyłki poprzez wskazanie jej na nalepce adresowej.

Przesyłki o wartości do 100 zł są nadawane bez dodatkowych opłat. Deklaracja wartości w wysokości powyżej 100 zł powoduje naliczenie opłaty w wysokości 1,50 zł za każde 50 zł zadeklarowanej wartości lub ich część. Maksymalna zadeklarowana wartość przesyłki pozostaje bez zmian i wynosi 20 tys. zł.

Dodatkowo Regulamin oraz Cennik usługi został uzupełniony o informacje dotyczące ubezpieczenia przesyłek, jakie oferuje Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, w tym dotyczące wysokości składki ubezpieczeniowej, której wysokość pozostaje w niezmienionej wysokości i wynosi 1 zł.

Szczegółowe informacje znajdą Państwo w regulaminie oraz cenniku usługi obowiązującym od 2 listopada 2017 r.