Strona główna » Analogowy Wnuczek, Cyfrowa Babcia – podsumowanie akcji < powrót

Analogowy Wnuczek, Cyfrowa Babcia – podsumowanie akcji

Aktualność z dnia: 26.01.2016

12509542_10153360415925662_2661622244919426138_nWedług badań CBOS zaledwie jedna piąta osób powyżej 65 roku życiu korzysta z Internetu. Postanowiliśmy oswoić naszych seniorów z rzeczywistością 2.0 i w Dzień Babci i Dziadka zorganizowaliśmy dla nich szkolenia w wybranych placówkach pocztowych na terenie całej Polski. W szkoleniach wzięło udział ponad 250 osób!

Szkolenia poprowadzili nasi Liderzy Zmian, wolontariusze i pracownicy placówek w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Koluszkach, Poznaniu, Lublinie, Sosnowcu, Bydgoszczy, Białymstoku i Łosicach. Seniorzy najchętniej sprawdzali adresy aptek, status swoich przesyłek czy sposób założenia konta bankowego. Nasi pracownicy pokazywali im też, jak założyć konto na Facebooku, jak robić zakupy na Allegro, czy też jakie korzyści daje założenie Profilu Zaufanego.

O sukcesie akcji zadecydowało podejście naszych pracowników prowadzących szkolenia.

– Traktujemy naszych Klientów tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Kiedyś to osoby starsze przekazywały nam wiedzę, teraz możemy się odwdzięczyć, wspierając seniorów w cyfrowym świecie – mówi Grzegorz Bromboszcz, kierownik Działu Dystrybucji w Katowicach, który prowadził szkolenia w Sosnowcu.

Seniorzy w ramach akcji mogli bezpłatnie przesłać swoim wnuczkom neokartkę z własnym zdjęciem. Możemy tylko wyobrazić sobie ich miny, kiedy zobaczą, że ich Babcie i Dziadkowie wkroczyli do rzeczywistości cyfrowej.