Strona główna » Już 1000 sklepów Żabka i Freshmarket w sieci click&collect Poczty Polskiej < powrót

Już 1000 sklepów Żabka i Freshmarket w sieci click&collect Poczty Polskiej

Aktualność z dnia: 12.04.2018
Share on FacebookShare on Google+

zabkaPoczta Polska udostępniła kolejne 600 punktów odbioru przesyłek w ramach sieci click&collect. To efekt rozwijającej się współpracy z siecią sklepów Żabka i Freshmarket. Do dyspozycji klientów oddano już łącznie 1 000 lokalizacji. Docelowo, największa w Polsce sieć odbioru w punkcie, powiększy się o 5 000 sklepów obydwu marek.

Rozpoczęta w listopadzie współpraca Poczty Polskiej z Żabką i Freshmarket jest rozszerzana z każdym miesiącem. Pierwotnie do sieci punktów odbioru weszły sklepy w Warszawie i wybranych miejscowościach województwa mazowieckiego. Cały czas sieć jest rozszerzana o kolejne sklepy zlokalizowane w całej Polsce.

– Pierwsze miesiące naszej współpracy z Żabka S.A. potwierdzają, że odbiór paczek w sklepach Żabka i Freshmarket cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Dogodne lokalizacje i długie godziny otwarcia sklepów partnera to atuty, które mają wpływ na popularność usługi – mówi  Rafał Makowski, menedżer ds. rozwoju sieci punktów nadawczo – odbiorczych w Poczcie Polskiej.

Dokonując zakupu w internecie i wybierając formę dostawy „Poczta Polska – Odbiór w Punkcie”, Klient  otrzymuje możliwość odbioru przesyłki z wybranego sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu, otrzyma On powiadomienie SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Odbiór przesyłki odbywa się wyłącznie poprzez wprowadzenie poprawnego kodu odbioru. Przesyłkę można odebrać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket – od 6.00 do 23.00.

W marcu Żabka Polska S.A. wraz Pocztą Polską i Allegro, Answear, Born2be oraz Bonito, zorganizowała konkurs dla Klientów odbierających przesyłki w sklepach Żabka i Freshmarket. Uczestnicy konkursu mogli wygrać codziennie e-bony towarowe o wartości 25 zł, a raz w tygodniu – konsolę Xbox one S, vouchery Xbox Live o wartości 100 zł oraz bony towarowe o wartości 25 zł. Już 18 kwietnia startuje kolejna odsłona konkursu.

O sieci click&collect Poczty Polskiej

Poczta Polska jest aktywnym partnerem rynku eCommerce. Dedykuje dla niego własne rozwiązania i mocno angażuje się w działania promocyjne, które wspierają rozwój rynku, zarówno po stronie sklepów internetowych, jak i eKupujących. Firma posiada obecnie największą sieć punktów odbioru w Polsce. Dzięki dynamicznemu rozwojowi usługi dostępnych jest już ponad 7 000 punktów, w tym placówki pocztowe, sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw ORLEN oraz kioski RUCHu. Do końca 2018 r. sieć zostanie powiększona o kolejne lokalizacje i obejmie ponad 11 000 punktów.