Strona główna » Poczta Polska na swoje 462. urodziny wprowadziła kolejne udogodnienie dla klientów online < powrót

Poczta Polska na swoje 462. urodziny wprowadziła kolejne udogodnienie dla klientów online

Aktualność z dnia: 19.10.2020

300x300_v2Poczta Polska z dn. 18 października br. dla Klientów cyfrowych uruchomiła specjalną stronę internetową poczta-cyfrowa.pl. W ten sposób Klienci zyskali łatwy i szybki dostęp do najpopularniejszych usług cyfrowych, które do tej pory były rozproszone w ramach całej Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej. Dzięki nowej stronie Klienci zapłacą mniej za usługi oferowane przez Spółkę albo zaoszczędzą czas, jaki musieliby poświęcić na przyjście do placówki.

W czasach pandemii, gdy wszyscy apelują, by ograniczać kontakty z innymi osobami, Poczta Polska oferuje Klientom możliwość skorzystania z wielu swoich usług bez konieczności odwiedzania placówek pocztowych i bez wychodzenia z domu. Klienci zyskują nie tylko czas, wygodę, ale także bezpieczeństwo. Ponadto dzięki skorzystaniu z kanału cyfrowego za niektóre usługi zapłacą mniej bądź z niektórych skorzystają zupełnie darmowo. Strona poczta-cyfrowa.pl jest efektem współpracy Poczty Polskiej ze Spółkami z Grupy Kapitałowej.

 –  Dokładnie 462 lata temu, 18 października król Zygmunt II August założył Pocztę Polską. Od wieków Poczta zapewnia łączność obywatelom i instytucjom. Mija Poczty nie zmienia się, ale zmieniła się technologia. Obecnie strategicznym kierunkiem naszego rozwoju jest informatyzacja usług i przekształcenie się w Narodowego Operatora Cyfrowego. Uruchomiona strona internetowa to pierwszy krok umożliwiający naszym Klientom wygodny dostęp do cyfrowych usług pocztowych, finansowych i ubezpieczeniowych. Kolejnym krokiem będzie aplikacja, a następnie strona www dla wszystkich Spółek z Pocztowej Grupy Kapitałowej – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Nowa strona internetowa umożliwia m.in.: kupienie znaczka pocztowego czy wysłanie kartki pocztowej. Klienci także mogą za jej pośrednictwem wygenerować nalepkę adresową do nadania paczki, a następnie szybko nadać ją w blisko 400 placówkach pocztowych. Nowe rozwiązanie typu fast track zostało wprowadzone m.in. w największych miastach Polski. W wytypowanych placówkach Klienci wysyłający paczkę są obsługiwani poza kolejnością, a dedykowane dla nich okienko jest oznaczone specjalną naklejką.

Rozwój informatyczny i technologiczny to obecnie jedno z najważniejszych wyzwań dla przedsiębiorstw. Pandemia przyspieszyła cyfryzację naszego życia, a Poczta Polska chce sprostać oczekiwaniom Klientów informatyzując swoje usługi – mówi Krzysztof Falkowski, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Na platformie Klienci znajdą także szereg usług finansowych, z których mogą skorzystać bez wychodzenia z domu. Jeśli musimy nadać przekaz bądź przesłać komuś pieniądze na drugi koniec Polski możemy zrobić to przez nową platformę Poczty Polskiej. Na niej Klienci znajdą także możliwość szybkiego zapłacenia mandatu.

Dla Klientów, którzy zainteresowani są łatwym i szybkim odbiorem korespondencji udostępniono możliwość skorzystania z eINFO:awizo, czyli otrzymywania awiza w formie elektronicznej, a nie papierowej czy możliwości złożenia żądania dosyłania przesyłek na nowy adres, jeśli został zmieniony. Z usług tych Klienci mogą skorzystać przy użyciu Profilu Zaufanego, którym potwierdzają swoją tożsamość.

Dla Klientów eCommercowych Poczta zaimplementowała dostęp do eSklepu, gdzie Klienci znajda cały pakiet produktów do pakowania i zabezpieczania zawartości przesyłek, zarówno listów, jak i paczek. Wielbiciele prasy drukowanej znajdą możliwość zamówienia prenumeraty prasy wprost do skrzynki na listy, a dla filatelistów przygotowano szybki dostęp do sklepu z kolekcjami znaczków i kartek.

Poczta-cyfrowa.pl umożliwia także skorzystanie z usług ubezpieczeniowych i bankowych, które oferują spółki z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej, tj. Ubezpieczenia Turystycznego czy możliwości wzięcia kredytu gotówkowego.

Co ważne, „cyfrowy portfel” usług Poczty na stronie poczta-cyfrowa.pl będzie się zmieniał dynamicznie. Poszczególne kafelki będą rotować w zależności od aktualnej oferty, promocji i zainteresowań, a przede wszystkim oczekiwań naszych Klientów.

Rozwój usług cyfrowych wpisuje się w strategiczne działania podejmowane przez Pocztę Polską. To proste i wygodne rozwiązania, które zyskują coraz większe zainteresowanie Klientów. Zachęcamy wszystkich do odwiedzania strony poczta-cyfrowa.pl.

Uruchomienie strony właśnie w niedzielę, tj. 18 października, zbiegło się z uroczystościami Poczty Polskiej z okazji jej kolejnych urodzin. Z uwagi na pandemię wirusa, odwołane zostały niemal wszystkie aktywności. Poczta nie zapomina jednak o swojej historii. W ramach wspólnego upamiętnienia urodzin zaproponowała także – po raz pierwszy w swojej kilkusetletniej historii – wszystkim chętnym udział w otwartym biegu pn.: Wirtualny Bieg Poczty Polskiej.