Strona główna » Poczta Polska podpisała nową umowę z Bankiem Millennium < powrót

Poczta Polska podpisała nową umowę z Bankiem Millennium

Aktualność z dnia: 17.05.2022
Share on Facebook

biuro_prasowe_3_Poczta Polska kontynuuje owocną i trwającą już od 15 lat współpracę z Bankiem Millennium. Nowa umowa obowiązywać będzie do końca 2023 r. Porozumienie zakłada kontynuację świadczenia dla Banku Millennium m.in. usługi wpłat otwartych na rachunek bankowy.

Wieloletnia kooperacja obu spółek obejmuje nie tylko wpłaty otwarte. Poczta Polska  świadczy również inne usługi, takie jak przekaz pocztowy czy obsługę przesyłek listowych. Bliska, strategiczna współpraca zaowocowała kilkoma kampaniami, które wśród swoich klientów przeprowadził Bank Millennium, promując usługę Spółki „Wpłata Otwarta”. Kampania promocyjna spowodowała wzrost wolumenu wpłat realizowanych na poczcie o ponad 200% w okresie od 2019 do 2021 roku.

Bank Millennium to nasz długoletni partner biznesowy. Wspólnie zrealizowaliśmy wiele działań promocyjnych i sprzedażowych. Podpisanie nowej umowy dowodzi, że działania te przynoszą naszym klientom wiele korzyści, co dodatkowo przekłada się na ich satysfakcję. Głęboko wierzę, że nasza kooperacja w kolejnych latach przyniesie obu naszym firmom jeszcze więcej benefitów biznesowych i sprawi, że będziemy mogli rosnąć wspólnie – mówi Andrzej Bodziony wiceprezes zarządu.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, nowoczesnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć placówek, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną. Wykorzystuje najnowocześniejsze technologie i najlepsze tradycje bankowości, z powodzeniem konkurując we wszystkich segmentach rynku finansowego.  W  2021 roku został uznany za najlepszy bank w Polsce, w konkursie Best Bank Awards 2021 oraz za najlepszy bank cyfrowy w Polsce w konkursie World’s Best Digital Banks renomowanego magazynu Global Finance. Bank został też zwycięzcą rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” 2021 jako najlepszy bank dla Kowalskiego, będąc w ścisłej czołówce we wszystkich aspektach oceny usług.