Strona główna » Poczta Polska uruchomiła 22. placówkę pocztową w Opolu < powrót

Poczta Polska uruchomiła 22. placówkę pocztową w Opolu

Aktualność z dnia: 27.09.2022

Opolanie mogą już korzystać ze wszystkich usług Poczty Polskiej w nowoczesnej placówce pocztowej, uruchomionej przy ul. Dworcowej 1 A w Opolu – w dzielnicy Chmielowice. Filia Urzędu Pocztowego Opole 7 to już 22. placówka pocztowa na terenie miasta.

Spółka konsekwentnie podejmuje działania w zakresie poprawy dostępności do usług pocztowych oraz komfortu korzystania z bogatej oferty usługowo-produktowej. Nowa opolska placówka rozpoczyna działalność w rozwijającej się centralnej części dzielnicy Chmielowice, o którą zabiegali jej mieszkańcy. Funkcjonalna, klimatyzowana sala obsługi, pełna strefa handlu oraz udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami to tylko niektóre atuty uruchomionej filii.

Nowe placówki muszą być tworzone w miejscach, które zapewniają ich rentowność, a dotychczasowe są przekształcane i rozwijane tak, aby maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedaży usług i towarów handlowych. Poczta Polska realizuje zobowiązania wobec klientów w zakresie dostępności do usług pocztowych oraz komfortu korzystania z pełnej oferty produktów i usług. Ponadto stale podnosimy komfort obsługi klientów, jak również warunki pracy naszych pracowników – podkreśla Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Nowo uruchomiona placówka w Opolu została zaprojektowana w nowoczesnej, przyjaznej aranżacji, która jest sukcesywnie wprowadzana w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju i cieszy się uznaniem osób, korzystających z usług pocztowych. Klienci mogą załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej oraz skorzystać ze strefy handlowej. Placówka jest również dostosowana do obsługi osób z niepełnosprawnościami.

– Jednym z priorytetów Poczty Polskiej jest zapewnienie klientom dostępu do sieci placówek w atrakcyjnych lokalizacjach, w których można skorzystać z pełnego wachlarza oferowanych usług. Przyjazne i nowoczesne aranżacje wnętrz uzupełniamy o cieszący się zainteresowaniem konsumentów asortyment produktów, dzięki czemu łatwiej jest o pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Obsługa klientów będzie odbywała się od poniedziałku do czwartku, w godzinach 10:00–17:00 zaś w piątki między 13:00–20:00. Klienci mają do dyspozycji dwa okienka, w których można m.in.: wysłać kartki, listy, paczki, skorzystać z usług finansowych – wpłaty, wypłaty, czy kupić znaczki. Ponadto założyć bezpłatne konto oraz uzyskać informację o kredycie i ubezpieczeniach. W Samoobsługowej Strefie Handlu można skorzystać z bogatej oferty asortymentu: kartek, karnetów, kopert, opakowań, prasy, książek, artykułów biurowych, a także upominków, artykułów dla dzieci i słodyczy.