Strona główna » Poczta Polska wyłącza niepopularne urządzania samoobsługowe i stawia na rozwój usługi Pocztex < powrót

Poczta Polska wyłącza niepopularne urządzania samoobsługowe i stawia na rozwój usługi Pocztex

Aktualność z dnia: 22.05.2023

Poczta Polska likwiduje całodobowe strefy samoobsługowe (Strefy 24), wyposażone w urządzenia do nadawania i odbioru przesyłek.

Obecnie Klienci o wiele chętniej wybierają inne, oferowane także przez Pocztę Polską, opcje dostosowane do ich potrzeb i stylu życia. Cenią sobie przede wszystkim wygodne, proste i szybkie rozwiązania. Szczególnie w dużych aglomeracjach, gdzie znajdują się strefy samoobsługowe, o wiele chętniej wybierają możliwość nadania i odbioru przesyłki blisko domu, w drodze z/do pracy, czy w odwiedzanym często sklepie spożywczym.

Poczta Polska likwiduje nieefektywne rozwiązania, ale stale rozwija usługi, które są odpowiedzią na aktualne potrzeby klientów – nadających i odbierających przesyłki, w tym kupujących i sprzedających w Internecie. Skupia się m.in. na rozwoju multikanałowości usługi Pocztex . Klient może wybrać najdogodniejszą formę odbioru zakupów spośród trzech możliwych wariantów: Pocztex PUNKT – dostawa do sieci punktów, która obejmuje blisko 17 000 lokalizacji w całej Polsce, Pocztex AUTOMAT – dostawa do automatów paczkowych, zlokalizowanych w całym kraju i Pocztex KURIER – doręczenie przez kuriera pod wskazany adres.

Spółka sukcesywnie zwiększa sieć punktów odbioru oraz wdraża ułatwienia i udogodnienia dla klientów. Tylko w ostatnim czasie wprowadziła opcję nadawania przesyłek bez konieczności drukowania etykiety w punktach partnerskich oraz usługę Pocztex Thermo Tracking. Rozwija także współpracę z klientami z rozwojowych gałęzi gospodarki (branża farmaceutyczna i optyczna).