Strona główna » Poczta Polska z atrakcyjną ofertą produktów w placówkach i eSklepie < powrót

Poczta Polska z atrakcyjną ofertą produktów w placówkach i eSklepie

Aktualność z dnia: 29.10.2020

1024-400Bestsellerowe książki, produkty do pakowania prezentów na święta oraz maseczki i płyny do dezynfekcji. Poczta Polska rozszerza ofertę handlową w swoich placówkach oraz w sklepie internetowym zgodnie z oczekiwaniami klientów.

Środki ochrony osobistej można kupić w placówkach pocztowych, a także online bez konieczności wychodzenia z domu w eSklepie Poczty Polskiej. W ofercie są maseczki wielokrotnego użytku, które zostały wykonane z tkaniny typu MEDICO, dającej komfort użytkowania, jednocześnie tworząc izolację przed czynnikami zewnętrznymi. Maseczki można prać w temperaturze 95 st. Celsjusza. Dużym zainteresowaniem klientów cieszą się płyny i żele dezynfekujące.

Oprócz produktów szczególnie przydatnych w okresie pandemii, Poczta Polska ma w swoim asortymencie szereg materiałów niezbędnych do przygotowania przesyłek, w tym także tych, które Polacy już teraz zaczynają przygotowywać na święta, czyli m.in. kartony, koperty bąbelkowe, taśmy klejące. Od 16 października do końca miesiąca można skorzystać ze specjalnej promocji na koperty foliowe (https://esklep.poczta-polska.pl/kategoria/foliopaki-2). W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym i szczytem paczkowym eSklep odnotowuje bardzo dużą sprzedaż tych produktów.

Szerokim zainteresowaniem naszych klientów cieszą się książki, a wśród nich bestsellery: „Dyrdy Marki” Marka Niedźwieckiego; „Powrót z Bambuko” Katarzyny Nosowskiej; „Srebrne Skrzydła” Camilli Lackberg; „Kryjówka” Nory Roberts oraz „Wyjdź za mnie, kochanie” Krystyny Mirek. Dobrze sprzedają się również poradniki tj.: „Domowe kiszonki, które leczą”; „Apteka natury ma leki na wirusy”; „Jak wzmocnić odporność”; „Warzywa, które leczą”. Niezmiennie chętnie wybierane są także kolorowanki oraz książeczki rozwijające zdolności poznawcze u dzieci, które w Poczcie Polskiej są w bardzo atrakcyjnej ofercie cenowej.

W najbliższym czasie zostaną wprowadzone do sprzedaży w sieci placówek pocztowych pozycje wydawnicze dedykowane Świętom Bożego Narodzenia, tj. „Spełnione życzenie” Ady Tulińskiej, „Świąteczne nieporozumienie” Katarzyny Bester, „Sztuka dawania prezentów” Anny Szczęsnej i „Serce w kopercie” Małgorzaty Falkowskiej.

Ponadto w ostatnich miesiącach roku zostanie wprowadzona szeroka gama kolorowanek, wycinanek oraz zestawów kreatywnych dla najmłodszych z motywem bożonarodzeniowym, kolędy w wydaniu dla dzieci oraz bogata oferta książeczek dla najmłodszych w twardych oprawach, idealnie wpisujących się w katalog prezentów.

Od kilku lat systematycznie rosną przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej. Jest to zgodne ze strategią spółki, która zakłada, że w obliczu  spadających przychodów związanych ze świadczeniem tradycyjnych usług pocztowych, firma wykorzysta szansę w intensywnym rozwoju handlu detalicznego, które poprawia  rentowność stacjonarnej sieci placówek. W sumie Spółka ma już ok. 7 600 placówek na terenie całego kraju, a licząc z partnerskimi punktami odbioru – tworzy największą w Polsce sieć liczącą ok. 13 tysięcy punktów.