Strona główna » Poczta Polska z nagrodą za akcję marketingową < powrót

Poczta Polska z nagrodą za akcję marketingową

Aktualność z dnia: 29.06.2015

Jury dziesiątej edycji konkursupoczta polska z Golden Arrow marketingu bezpośredniego „Golden Arrow” przyznało główną nagrodę w kategorii  „Marketing internetowy – kampania internetowa” Poczcie Polskiej, Domowi Mediowemu Mindshare Polska  oraz Agencji Reklamowej CAM Media SA za kampanię reklamową Eksp@nsja.

Jury doceniło także Pocztę Polską Usługi Cyfrowe oraz agencję kreatywną Blueberry i dom mediowy Codemedia za kampanię promocyjną aplikacji mobilnej neokartka, dzięki której zdjęcie zrobione smartfonem jest  doręczane przez listonosza w formie pocztówki w formacie A5.

poczta polska z Golden Arrow (2)Nasz firma promowała także podczas gali konkursowej usługi reklamowe Poczty Polskiej  i ufundowała nagrodę specjalną – voucher o wartości 15 000 zł do wykorzystania na realizację usługi MAILNG Profilowany.

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” to wyjątkowe wydarzenie w branży marketingowej. Organizowany jest przez  VFP Communications przy współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych.

Gala rozdania nagród „Golden Arrow” odbyła się 25 czerwca 2015 r. w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w Warszawie.

fot. K. Plebankiewicz/VFP Communications