Jury dziesiątej edycji konkursu marketingu bezpośredniego „Golden Arrow” przyznało główną nagrodę w kategorii „Marketing internetowy – kampania internetowa” Poczcie Polskiej, Domowi Mediowemu Mindshare Polska oraz Agencji Reklamowej CAM Media SA za kampanię reklamową Eksp@nsja.
Jury doceniło także Pocztę Polską Usługi Cyfrowe oraz agencję kreatywną Blueberry i dom mediowy Codemedia za kampanię promocyjną aplikacji mobilnej neokartka, dzięki której zdjęcie zrobione smartfonem jest doręczane przez listonosza w formie pocztówki w formacie A5.
Nasz firma promowała także podczas gali konkursowej usługi reklamowe Poczty Polskiej i ufundowała nagrodę specjalną – voucher o wartości 15 000 zł do wykorzystania na realizację usługi MAILNG Profilowany.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” to wyjątkowe wydarzenie w branży marketingowej. Organizowany jest przez VFP Communications przy współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych.
Gala rozdania nagród „Golden Arrow” odbyła się 25 czerwca 2015 r. w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w Warszawie.
fot. K. Plebankiewicz/VFP Communications