Kampania „Świąteczna Paczka Korzyści” Poczty Polskiej otrzymała wyróżnienie w konkursie „Golden Arrow” w kategorii „Promocja sprzedaży BtoB”.
Z każdym rokiem zwiększa się liczba uczestników i kampanii poddawanych ocenie jury konkursu „Golden Arrow”. Oceniane są zarówno sposób opracowania strategii, kreatywność, świeżość podejścia, jak i efekty przeprowadzonych działań.
Według jury, tymi cechami wyróżniały się działania zrealizowane w ramach platformy komunikacyjnej Poczty Polskiej – „Świąteczna Paczka Korzyści”.
Osią kampanii były aktywności przeprowadzone w internecie – działania w wyszukiwarce oraz performance marketingu. Przygotowane kreacje przedstawiały pierniki z lukrowanymi symbolami, podkreślającymi najważniejsze zalety oferty – niską cenę wysłania paczki, gwarancję terminowej dostawy oraz zestaw estetycznych pudełek. Świąteczny charakter oferty podkreślony został poprzez wykorzystanie w kreacjach symboli pierników oraz dominującą czerwienią – co w okresie kampanii miało kluczowe znaczenie dla przykucia uwagi potencjalnych klientów.
Kampanię przygotowały i zrealizowały dla Poczty Polskiej dom mediowy Mindshare Polska oraz agencja marketingowa Cam Media.
Konkurs „Golden Arrow” organizowany jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu oraz wydawnictwo VFP Communications.