Strona główna » Usługa Odbiór w PUNKCIE dostępna w 10 tys. miejsc < powrót

Usługa Odbiór w PUNKCIE dostępna w 10 tys. miejsc

Aktualność z dnia: 03.10.2018
Share on FacebookShare on Google+

10_tys_punktow_odbioru_800_800_v2Poczta Polska ma największą sieć click & collect w kraju. Usługę Odbiór w PUNKCIE można już od października realizować w 10 tys. miejsc, a w ciągu najbliższych miesięcy, liczba punktów odbioru wzrośnie do 11 tysięcy. Potencjał usługi dostrzegają klienci eCommerce, a także Allegro. We współpracy z tym portalem Poczta świadczy usługi w ramach rewolucyjnego na polskim rynku programu Allegro Smart!.

Klienci Poczty Polskiej mają do dyspozycji już 10 tys. punktów odbioru: placówki i automaty pocztowe, sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCH-u. Kluczem do sukcesu są dobre lokalizacje oraz szybka i wygodna dostawa, która  dla klientów jest coraz ważniejszym czynnikiem i od niego uzależniają swoje decyzje zakupowe  w sieci. Odbiór w PUNKCIE to wygodna usługa umożliwiająca odebranie przesyłki w wybranym przez siebie miejscu i o dogodnej porze. Można to zrobić na przykład w drodze do pracy, przy okazji tankowania samochodu, robienia drobnych zakupów w osiedlowym sklepie albo odbierając dziecko ze szkoły. To klient decyduje, skąd odbierze swoją przesyłkę. W ramach sieci Poczta udostępnia punkty czynne 24h, bądź działające do późnych godzin wieczornych 7 dni w tygodniu. W najbliższych miesiącach liczba punktów dostępnych w sieci wzrośnie do 11 tysięcy.

– Poczta Polska jest dziś  liderem tego obszaru w Polsce. Dysponujemy największą siecią punktów odbioru,  złożoną z punktów największych marek detalicznych w kraju. Obserwujemy kilkudziesięcioprocentowe wzrosty wolumenów paczek odbieranych w punktach i wzrost udziału tej formy dostawy w całym wolumenie KEP Poczty Polskiej – mówi Grzegorz Kurdziel, członek Zarządu Poczty Polskiej.

Stawiając na rozwój sieci Odbiór w PUNKCIE, Poczta Polska staje się aktywnym graczem na rynku usług kurierskich i paczkowych w dynamicznie rozwijającym się segmencie eCommerce, czego dowodem jest wejście z usługą do stałej oferty Allegro. Na platformie dostępna jest już bardzo atrakcyjna cenowo, nowa metoda dostawy – Allegro Poczta Polska Odbiór w Punkcie. Dodatkowo, usługa Odbiór w PUNKCIE została włączona do rewolucyjnego na polskim rynku programu Allegro Smart!

Szacuje się, że polski rynek eCommerce jest wart od 36 do 40 mld zł, ponadto  liczba osób kupujących w internecie stale wzrasta.