Strona główna » W placówce pocztowej przeniesiesz numer do Play < powrót

W placówce pocztowej przeniesiesz numer do Play

Aktualność z dnia: 06.07.2020

placowkapocztowa_oslona1Od początku lipca br. klienci Poczty Polskiej mogą skorzystać z możliwości przeniesienia numeru komórkowego do sieci Play. To już kolejna usługa – po sprzedaży starterów, możliwości doładowań i rejestracji kart SIM, jaką Poczta Polska uruchamia w placówkach pocztowych dla firmy Play.

Z możliwości przeniesienia numeru do sieci Play można skorzystać w ponad 4 500 placówkach pocztowych. Każdy rodzaj przenoszonego numeru zostanie zarejestrowany w formie oferty przedpłaconej, czyli jako prepaid. Oferta dostępna jest wyłącznie dla klientów indywidualnych. Usługa przenoszenia numerów wzbogaca dotychczasową ofertę kierowaną do klientów Poczty Polskiej.

Aby przenieść dowolny numer do Play wystarczy złożyć jeden wniosek w wybranej placówce pocztowej. Procedura trwa kilka minut, a do jej dopełnienia potrzebny jest jedynie telefon z numerem, który klient chce przenieść oraz dowód osobisty, a w przypadku cudzoziemca paszport, karta stałego pobytu lub dowód osobisty UE. Składający wniosek klient podaje adres poczty elektronicznej, na który otrzyma potwierdzenie przeniesienia numeru.

Numery telefonów osób korzystających z usług abonamentowych i MIX są przenoszone po zakończeniu trwania umowy u dotychczasowego operatora. W przypadku oferty prepaid, przeniesienie może się dokonać już następnego dnia po złożeniu wniosku.

W 2019 r. dla Play Poczta Polska zarejestrowała ponad 44 tys. kart prepaidowych. Zaś łączna liczba zarejestrowanych kart wyniosła blisko 0,5 mln szt. W tym roku do końca czerwca udało nam się zarejestrować blisko 150 tys. kart SIM, z czego ponad 70% kart stanowiły karty sieci Play.