Strona główna » Zamknięcie kantora on-line < powrót

Zamknięcie kantora on-line

Aktualność z dnia: 15.09.2020

Logo_poziom_302x159Informujemy, że 30 listopada 2020 roku kantor internetowy Poczty Polskiej zostanie wyłączony. Powodem tej decyzji jest zmiana profilu biznesowego spółki BNP Paribas Solutions, która jest właścicielem marki Rkantor.com., z którą Poczta Polska miała podpisaną umowę na świadczenie ww. usługi.

W związku z zakończeniem działalności kantoru internetowego Rkantor.com, zaplanowanym na 30 listopada 2020 roku, informujemy, że rejestracja w kantorze on-line Poczty Polskiej została zablokowana. Klienci z aktywnymi kontami mogą swobodnie zlecać transakcje do dnia 30 listopada 2020 roku. Po 30 listopada br. strona https://www.rkantor.com/lp/kantor-poczty-polskiej/#!/ będzie niedostępna.

Do 26 listopada 2020 r. Klienci mogą zlecać wypłatę gotówki w bankomacie Euronet oraz zlecić ostatnie transakcję na wymianę z odroczoną wpłatą. Zlecenia natychmiastowe można swobodnie zlecać do 30 listopada br.

We wrześniu 2020 roku każdy aktywny klient Rkantor.com otrzyma na podany w serwisie Rkantor.com adres mailowy wypowiedzenie umowy o świadczeniu usług. Dokument będzie też zawierał terminy (data i godzina) na wypłatę środków z serwisu, realizację wymiany z odroczoną wpłatą oraz wymiany natychmiastowej w kantorze. Po otrzymaniu wypowiedzenia nie jest wymagane jakiekolwiek działanie ze strony Klientów.

Klienci mogą także w każdej chwili samodzielnie usunąć konto w serwisie Rkantor.com, klikając przycisk „Usuń konto i wymaż wszystkie dane” w panelu klienta. O usunięcie konta można poprosić także Biuro Obsługi Klienta Rkantor.com (e-mail: bok@rkantor.com, tel. 22 56 38 300).

Ważne!!!

Przed usunięciem konta w serwisie trzeba wypłacić wszystkie zgromadzone na nim środki. Nieprzekraczalnym terminem na zlecenie przelewu jest 30 listopada 2020 r., godz. 17:00.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez Klientów w kwestii zamknięcia Rkantoru.com są dostępne tutaj.