Strona główna » Proces rekrutacji< powrót

Proces rekrutacji

Wysoki standard usług świadczonych przez Pocztę Polską zawdzięczamy pracownikom – ich wiedzy, zaangażowaniu i profesjonalizmowi. Nasz Zespół składa się z ludzi, dla których najważniejsza jest uczciwość wobec Klientów i firmy. Pracownicy Poczty Polskiej potrafią koncentrować się na skutecznym i konsekwentnym poszukiwaniu najlepszych rozwiązań. Nie tracą przy tym z oczu tego, co najważniejsze – Klientów, których traktują tak, jak sami chcieliby być traktowani.

W pierwszym etapie procesu rekrutacji wnikliwie analizujemy nadsyłane aplikacje. Zwracamy tu uwagę na zgodność kwalifikacji i umiejętności prezentowanych przez Kandydatów z wymogami określonymi w opisie stanowiska.

Drugi etap procesu stanowią wywiady kwalifikacyjne. Spotkania służą wzajemnemu poznaniu – jesteśmy ciekawi nie tylko wiedzy, ale również predyspozycji osobowościowych naszych przyszłych Pracowników.

Oprócz rozmowy prosimy też czasem o rozwiązanie profilowanego testu lub case study. Kandydaci na wysokie stanowiska menedżerskie przechodzą również ocenę kompetencji w formie Assessement Center.

Na zakończenie, wszyscy uczestnicy rozmów kwalifikacyjnych otrzymują od nas informację zwrotną na temat wyników procesu rekrutacyjnego – kontaktujemy się z nimi telefonicznie lub e-mailowo.