Strona główna » Reklamacje< powrót

Reklamacje

Share on FacebookShare on Google+
Uwaga na fałszywe e-maile, w których hakerzy podszywają się pod Pocztę Polską. Czytaj więcej: Tutaj
Zanim zdecydujesz się złożyć reklamację zapraszamy do skorzystania z eMonitoringu, dzięki któremu sprawdzisz aktualny status przesyłki, zarówno po stronie Poczty Polskiej jak i operatorów zagranicznych.

Zachęcamy również do rozmowy z konsultantem Contact Center, który odpowie na pytania dotyczące świadczonych przez nas usług.

Reklamację możesz przekazać w najbardziej dogodny dla siebie sposób:

  1. poprzez wypełnienie formularza on-line dostępnego na naszej stronie internetowej;
  2. telefonicznie za pośrednictwem Contact Center
  • z telefonów stacjonarnych na numer infolinii 801 333 444 (opłata jak za połączenie lokalne),
  • dla dzwoniących z telefonu komórkowego i z zagranicy (+48) 43-842-06-00 (opłata wg cennika operatora);
  1. poprzez wypełnienie druku formularza dostępnego w każdej placówce pocztowej lub do pobrania poniżej
  • dla przesyłek pocztowych w obrocie krajowym: pobierz
  • dla przesyłek pocztowych w obrocie zagranicznym: pobierz

Napisz do nas: