Strona główna » Doręczenie na życzenie < powrót

Doręczenie na życzenie

Aktualność z dnia: 01.12.2014

Udostępniamy klientom nową usługę „Doręczenie na życzenie”. Teraz adresat może zamówić ponowne doręczenie już awizowanej przesyłki poleconej.

Klient wybiera miejsce i termin oraz czas odbioru przesyłki.

Występują następujące opcje usługi:

  1. Doręczenie pod pierwotny adres
  2. Doręczenie pod nowy adres
  3. Wydanie w wybranej placówce pocztowej

w godzinach:

  • 09.00-13.00
  • 13.00-15.00
  • 15.00-19.00

Godziny odbioru przesyłki powinny odpowiadać godzinom pracy placówki Poczty Polskiej, z której nastąpi doręczenie przesyłki poleconej.

Jak zamówić?

Aby jednorazowo skorzystać z usługi Doręczenie na życzenie, wystarczy zadzwonić na infolinię Poczty Polskiej od pon. do pt. w godz. 8.00-20.00:801 333 444 (opłata jak za połączenie lokalne)
(+48) 43 842 06 00 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy; opłata wg cennika operatora).

W przypadku doręczenia pod pierwotny adres usługę można zamówić składając odpowiednio wypełniony formularz u listonosza.  Za Doręczenie na życzenie każdej przesyłki klient zapłaci od 3 zł do 4,5 zł, zależnie od opcji, którą wybierze:

  • Doręczenie pod pierwotny adres – 3,50 zł.
  • Doręczenie pod nowy adres – 4,50 zł.
  • Wydanie w wybranej placówce pocztowej – 3,00 zł.

Więcej o usłudze przeczytasz tutaj.