Od 18 kwietnia 2018 r. rusza kolejna edycja konkursu „Odbierz paczkę w Żabce i wygrywaj telefony!”, którego organizatorem jest sieć sklepów Żabka i Freshmarket. Mogą w nim wziąć udział Klienci Poczty Polskiej, którzy do 15 maja 2018 r. odbiorą przesyłki w sklepie Żabka lub Freshmarket, w ramach usługi Odbiór w Punkcie.
Wystarczy po odebraniu przesyłki wejść na stronę zabka.pl, wypełnić formularz konkursowy, podać numer przesyłki, adres e-mail oraz dokończyć zdanie „Lubię odbierać paczki w Żabce, bo …”. Każda zarejestrowana przesyłka, bierze udział w losowaniu cennych telefonów.
Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są tutaj.
Do kampanii informacyjnej o konkursie przyłączyły się także znane marki eCommerce: Allegro, Renee, Tania Książka i Born2Be, które oferują swoim klientom opcję dostawy Odbiór w Punkcie Poczty Polskiej.
Klienci dokonując zakupu w Internecie, po wyborze formy dostawy „Poczta Polska – Odbiór w Punkcie”, zyskują możliwość odbioru przesyłki z wybranego sklepu Żabka lub Freshmarket. Zyskując tym samym możliwość samodzielnego wyboru miejsca i czasu odbioru przesyłki, a dzięki doskonałym lokalizacjom, mogą w ciągu kilku minut dotrzeć do punktu i cieszyć się zakupami.
Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu Klient otrzyma powiadomienie SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Przesyłki można odbierać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket – od 6.00 do 23.00 – w przeciągu 7 dni od daty otrzymania wiadomości SMS.
Poczta Polska posiada obecnie największą sieć punktów odbioru w Polsce. Dzięki dynamicznemu rozwojowi usługi dostępnych jest już ponad 7 500 punktów, w tym placówki pocztowe, sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw ORLEN oraz kioski RUCHu.