Strona główna » Cyfrowi uprzywilejowani, czyli Poczta Polska ze specjalną ofertą dla klientów korzystających z usług internetowych < powrót

Cyfrowi uprzywilejowani, czyli Poczta Polska ze specjalną ofertą dla klientów korzystających z usług internetowych

Aktualność z dnia: 02.10.2020

Okienko_KEP

Poczta Polska wprowadza kolejne udogodnienie dla klientów korzystających z usług paczkowych. Klienci cyfrowi płacą mniej i oszczędzają czas. Obsługa paczek nadanych przez system Elektronicznego Nadawcy lub platformę Envelo będzie szybsza w blisko 400 placówkach pocztowych. Przy dedykowanych, specjalnie oznaczonych okienkach będzie też można sprawniej odebrać paczki nadane z opcją Odbiór w Punkcie.

Nowe rozwiązanie typu fast track zostanie wprowadzone m.in. w największych miastach Polski. W wytypowanych placówkach  klienci odbierający lub wysyłający przesyłkę KEP (kurierskie, ekspresowe i  paczki) będą obsługiwani poza kolejnością. Dedykowane okienko będzie oznaczone specjalną naklejką.

Z nowej oferty Poczty Polskiej  będą mogli skorzystać klienci odbierający przesyłki w ramach usługi Odbiór w Punkcie oraz osoby wysyłające paczki dzięki platformie cyfrowej Envelo. Nowe rozwiązanie umożliwia nadawanie przesyłek bez potrzeby wydrukowania – we własnym zakresie  – nalepki adresowej. W takiej sytuacji klient po podaniu numeru przesyłki zarejestrowanej w Elektronicznym Nadawcy otrzyma od pracownika obsługi wydrukowaną nalepkę. Z nowej oferty będą mogły skorzystać również ci, którzy chcą dokonać zwrotu nietrafionego zakupu. To szczególnie korzystne rozwiązanie dla osób, które nie mają drukarki.

Usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe obsługujące sprzedaż internetową stanowią trzon tworzonej właśnie nowej strategii Poczty Polskiej. Szacuje się, że w tym roku polski e-commerce osiągnie wartość w 100 -120 mld zł.

Spis wyznaczonych placówek znajduje się tutaj.