Udostępniamy klientom nową usługę „Doręczenie na życzenie”. Teraz adresat może zamówić ponowne doręczenie już awizowanej przesyłki poleconej.
Klient wybiera miejsce i termin oraz czas odbioru przesyłki.
Występują następujące opcje usługi:
- Doręczenie pod pierwotny adres
- Doręczenie pod nowy adres
- Wydanie w wybranej placówce pocztowej
w godzinach:
- 09.00-13.00
- 13.00-15.00
- 15.00-19.00
Godziny odbioru przesyłki powinny odpowiadać godzinom pracy placówki Poczty Polskiej, z której nastąpi doręczenie przesyłki poleconej.
Jak zamówić?
Aby jednorazowo skorzystać z usługi Doręczenie na życzenie, wystarczy zadzwonić na infolinię Poczty Polskiej od pon. do pt. w godz. 8.00-20.00:801 333 444 (opłata jak za połączenie lokalne)
(+48) 43 842 06 00 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy; opłata wg cennika operatora).
W przypadku doręczenia pod pierwotny adres usługę można zamówić składając odpowiednio wypełniony formularz u listonosza. Za Doręczenie na życzenie każdej przesyłki klient zapłaci od 3 zł do 4,5 zł, zależnie od opcji, którą wybierze:
- Doręczenie pod pierwotny adres – 3,50 zł.
- Doręczenie pod nowy adres – 4,50 zł.
- Wydanie w wybranej placówce pocztowej – 3,00 zł.
Więcej o usłudze przeczytasz tutaj.