Strona główna » Hity sprzedażowe tegorocznego lata w placówkach Poczty Polskiej < powrót

Hity sprzedażowe tegorocznego lata w placówkach Poczty Polskiej

Aktualność z dnia: 25.08.2021

1190-670-1W dobiegającym końca okresie wakacyjnym br. klienci odwiedzający placówki pocztowe chętnie korzystają z oferty handlowej Spółki. Wśród najczęściej kupowanych pozycji znajdują się artykuły sezonowe i towary regionalne, których sprzedaż zwiększyła się o ponad 80 proc. względem analogicznego okresu w roku ubiegłym. Zwiększyła się także sprzedaż gier i zabawek  –  o 40% czy książek  – o 21%. 

Zapewnienie klientom szerokiego dostępu do usług pocztowych, bankowych i ubezpieczeniowych to jeden z priorytetów Spółki. Poczta Polska, dzięki największej w kraju sieci, obejmującej ponad 7,5 tys. placówek, dociera ze swoją stale rozszerzaną ofertą do licznego grona odbiorców. Przy okazji wizyty w urzędzie klienci mogą sięgnąć po propozycje dostępne w ramach szerokiego asortymentu artykułów. Niesłabnącym zainteresowaniem gości placówek pocztowych cieszą się wydawnictwa książkowe i prasowe, materiały edukacyjne i papiernicze, upominki okolicznościowe, kosmetyki, czy herbaty, co potwierdza dodatnia dynamika sprzedażowa w porównaniu rok do roku.

Spółka, analizując bieżące potrzeby konsumenckie, wprowadziła także sezonowy asortyment skierowany do uczniów rozpoczynających we wrześniu nowy rok szkolny. Szczególnym zainteresowaniem klientów w tej grupie sprzedażowej cieszą się artykuły piśmiennicze. Sprzedaż długopisów wzrosła o blisko 10% w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim. Poczta Polska poszerza także swoją gamę oferowanych wydawnictw, co spotyka się z pozytywną reakcją gości placówek pocztowych. W czerwcu br. hitami sprzedażowymi, wśród oferty skierowanej dla dorosłych, były poradniki zdrowotne oraz książki z przepisami kulinarnymi. Wciąż niesłabnącą popularnością cieszą się malowanki i kolorowanki dla dzieci, które znajdują się na szczycie TOP 10 wydawnictw, oferowanych w placówkach Poczty Polskiej.

Dla klientów odwiedzających kurorty i atrakcyjne turystycznie miejsca, Spółka przygotowała specjalną, letnią ofertę. Goście placówek pocztowych mogą nabyć w placówkach pocztowych pamiątki, takie jak magnesy czy pocztówki. Łączna sprzedaż tych produktów w ostatnich dwóch miesiącach osiągnęła imponującą liczbę 335 tys. sztuk.

Spółka, poprzez stałą analizę potrzeb konsumenckich i modyfikację dostępnej oferty, które przekładają się na coraz lepsze wyniki sprzedaży, planuje poprawić rentowność swoich placówek – realizując tym samym założenia strategiczne obrane na lata 2021–2023.