Strona główna » Klienci Virgin Mobile mogą rejestrować karty SIM w placówkach Poczty Polskiej < powrót

Klienci Virgin Mobile mogą rejestrować karty SIM w placówkach Poczty Polskiej

Aktualność z dnia: 21.11.2016

Poczta Polska oraz Virgin Mobile zawarły umowę na mocy której posiadacze „numerów na kartę” mogą rejestrować karty SIM w ponad 4600 pocztowych placówkach. Virgin Mobile to kolejny po Play, Orange, T-mobile oraz Plus operator który korzysta z rozległej sieci placówek Poczty Polskiej aby zapewnić swoim klientom szybką, sprawną i bezpieczną rejestrację kart SIM.

Od 17.11.2016 r. klienci Virgin Mobile mają możliwość rejestracji kart SIM w ponad 4600 placówkach sieci własnej Narodowego Operatora. Do rejestracji wystarczy mieć przy sobie dokument potwierdzający tożsamość i kartę SIM.

Gwarancję jakości usług Poczty Polskiej stanowią jej wyszkoleni i kompetentni pracownicy. Poczta Polska dysponuje rozległą siecią sprzedaży, która zapewnia sprawną obsługę klientów i jest jednocześnie jednym z elementów strategicznej infrastruktury państwa.

Obowiązek rejestracji wszystkich używanych w systemie pre-paid kart SIM reguluje wprowadzona 1 lipca 2016 r. ustawa antyterrorystyczna. Akt prawny nakłada obowiązek rejestrowania nowych kart, zaś właścicieli kart będących w użytkowaniu zobowiązuje do dopełnienie formalności do 1 lutego 2017 r. Po tym terminie niezarejestrowane karty zostaną wyłączone przez operatorów.