Strona główna » Obsługa klientów w okresie świąteczno-noworocznym < powrót

Obsługa klientów w okresie świąteczno-noworocznym

Aktualność z dnia: 20.12.2023

W okresie świąteczno-noworocznym system pracy placówek pocztowych ulega zmianie. W dni świąteczne 25 i 26 grudnia oraz w Nowy Rok poczty będą nieczynne, ale już od 27 grudnia będą obsługiwały klientów w standardowych godzinach.

Placówki pocztowe, które są czynne na stałe w soboty w dniu 23 grudnia będą obsługiwały klientów w standardowych godzinach. W dniu 24 grudnia (niedziela) pracują tylko placówki czynne zwykle w niedziele niehandlowe (w tym placówki całodobowe) maksymalnie do godz. 12:00.

25 i 26 grudnia (poniedziałek, wtorek) wszystkie placówki pozostają nieczynne. W dniu 27 grudnia (środa) placówki pocztowe wznawiają pracę zgodnie ze standardowym czasem pracy.

W dniu 30 grudnia placówki pocztowe, czynne zwyczajowo w soboty, będą funkcjonowały w standardowym czasie. 31 grudnia pracują tylko placówki całodobowe oraz placówki czynne zwykle w niedziele niehandlowe maksymalnie do godz. 14:00. W Nowy Rok wszystkie placówki pozostają nieczynne. W dniu 2 stycznia placówki pocztowe wznawiają pracę zgodnie ze standardowym czasem pracy.

W dniu 6 stycznia (sobota) w Święto Trzech Króli wszystkie placówki pozostają nieczynne. 7 stycznia (niedziela niehandlowa) wznawiają pracę placówki zwyczajowo czynne w te dni oraz placówki całodobowe.

Placówki ulokowane w obiektach, od których są zależne (np. w ministerstwach, sądach, urzędach skarbowych, urzędach gmin, centrach lub galeriach handlowych), mogą funkcjonować w innych godzinach, niż te wyszczególnione powyżej.  

Szczegółowe informacje o pracy poszczególnych placówek pocztowych w okresie świąteczno-noworocznym dostępne są pod adresem: placowki.poczta-polska.pl oraz bezpośrednio w placówkach pocztowych. Zachęcamy do sprawdzenia tych informacji przed udaniem się na pocztę.