Strona główna » Poczta Polska promuje czytelnictwo wśród dzieci < powrót

Poczta Polska promuje czytelnictwo wśród dzieci

Aktualność z dnia: 16.06.2020

SCP145_druk_referenceW czerwcu wystartowała kolejna edycja akcji „Czytam sobie” – inicjatywy promującej samodzielne czytanie wśród najmłodszych. Poczta Polska włączyła się w ten projekt i od czerwca poszerzyła swoją ofertę o specjalne książeczki dla dzieci.

Od 15 czerwca br., w ramach akcji sprzedażowej „Lato 2020”, w placówkach pocztowych dostępne są specjalne wydawnictwa dedykowane projektowi „Czytam sobie”. W ofercie znalazły się pozycje o trzech poziomach trudności: 1 – składam słowa, 2 – składam zdania i 3 – połykam strony. Wszystkie książeczki posiadają formę zgodną z zaleceniami metodyków. Szczególną uwagę należy zwrócić na tytuł dedykowany Poczcie – „Koperta z kotem”.

Akcja „Czytam sobie” promuje czytelnictwo wśród najmłodszych. Hasło projektu – Czytam sobie! Pierwsza klasa! – zwraca uwagę na fakt, że doświadczenia, które wynosimy z czytania książek pozwalają sądzić, że czas z książką może być przyjemny, aktywny i twórczy. Dzięki książkom z większą pewnością realizujemy marzenia. Tegoroczna akcja skierowana jest do uczniów klas pierwszych szkół podstawowych, ich nauczycieli i rodziców.

Szczegółowe informacje dotyczące akcji dostępne są pod adresem: www.czytamsobie.pl i facebook.com/CzytanieToDziala.