Strona główna » Poczta Polska rozszerza asortyment produktów handlowych < powrót

Poczta Polska rozszerza asortyment produktów handlowych

Aktualność z dnia: 31.07.2018

20180802_090517Od połowy czerwca Klienci Poczty Polskiej mogą skorzystać z szerokiego asortymentu napojów. Do sprzedaży wprowadzone zostały  wybrane napoje PEPSI, TYMBARK oraz TRRICK. Wybrane placówki zostały wyposażone w chłodziarki dedykowane asortymentowi.

Poczta Polska poszerzyła asortyment produktów handlowych o 15 nowych pozycji z gamy napojów, które dostępne są w całej sieci placówek pocztowych. Zainteresowanie tą kategorią w okresie letnim, wymagało podjęcia działań zmierzających do rozszerzenia asortymentu w tym zakresie. Po wprowadzeniu nowych napojów sprzedaż w tej kategorii w czerwcu wzrosła o ponad 30% w porównaniu do maja br. Poczta Polska odnotowuje także ponad dwukrotny wzrost sprzedaży tego typu produktów w porównaniu do analogicznego okresu z 2017 roku. Od kilku lat systematycznie rosną przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej.

W ramach nowego asortymentu z grupy PEPSI nabyć można m.in.: Pepsi, Mirinda, Lipton Ice Tea oraz 7UP w butelkach o pojemności 0,5 l oraz w puszkach o pojemności 0,33 l. W ramach nowego asortymentu produktów marki TYMBARK Klienci mogą zakupić m.in.: soki, Kubuś GO!, Kubuś Waterrr. W sprzedaży są dostępne napoje o pojemności 0,5 l, 0,3 l oraz musy o wadze 120 g. Największą popularnością w nowo wprowadzonych produktach wśród Klientów Poczty Polskiej cieszy się Pepsi oraz Lipton Ice Tea. W dotychczasowej ofercie Poczta Polska oferuje, m.in.: soki Frugo, wodę mineralną Ostromecko, oranżadę Hellena, napoje izotoniczne (4MOVE i OSHEE) oraz energy drink (Black).

Dodatkowo wybrane placówki zostały wyposażone w chłodziarki dedykowane asortymentowi PEPSI, TYMBARK oraz TRRICK. Ilość lokalizacji wyposażonych w lodówki będzie sukcesywnie rozszerzana, aby zaoferować Klientom nie tylko dostęp do tych produktów, ale także zapewnić w gorące dni chwile orzeźwienia i ochłody.