Strona główna » Przerwa techniczna Profilu Zaufanego utrudni logowanie do usługi e-Doręczeń i eFormularzy < powrót

Przerwa techniczna Profilu Zaufanego utrudni logowanie do usługi e-Doręczeń i eFormularzy

Aktualność z dnia: 18.01.2024

Ministerstwo Cyfryzacji poinformowało o planowanej przerwie w dostępności Profilu Zaufanego. Prace serwisowe rozpoczną się w piątek 19 stycznia (od 20.00) i potrwają do soboty 20 stycznia (do 16.00). Obywatele nie będą mogli korzystać z usług e-administracji, w tym e-Doręczeń czy eFormularzy, oferowanych przez Pocztę Polską.

W trakcie prac serwisowych, możliwość korzystania z systemu e-Doręczeń za pośrednictwem Profilu Zaufanego będzie czasowo niedostępna dla Klientów. Natomiast inni Klienci, którzy logują się przy użyciu aplikacji mObywatel lub e-dowodu osobistego, będą mogli swobodnie korzystać z usługi.

Przerwa techniczna Profilu Zaufanego wstrzyma również funkcjonowanie eFORMULARZY umożliwiających korzystanie z takich usług pocztowych, jak: eINFO: awizo, Polecony do skrzynki, Dosyłanie, Doręczenie na życzenie oraz Przechowywanie.

Klientów weryfikujących swoją tożsamość Profilem Zaufanym zachęcamy do skorzystania z usług e-Doręczeń oraz eFormularzy przed planowanymi pracami serwisowymi.