Strona główna » Zamów online w Empiku z dostawą do Żabki, a odbierzesz paczkę i słodki prezent < powrót

Zamów online w Empiku z dostawą do Żabki, a odbierzesz paczkę i słodki prezent

Aktualność z dnia: 09.12.2020

zabka_milka_1080x1080„Przesyłki kurierskie” to najbardziej rozpoznawalna usługa w ofercie pakietu „Wygodnych Usług” dostępnych w Żabce. Aż 77% klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Jej popularność znacząco rośnie w okresie przedświątecznym – w grudniu ub.r. liczba odbieranych w Żabce paczek wzrosła aż o 60% w stosunku do listopada 2019 r. Dlatego w tym wyjątkowym okresie marka rozpoczęła współpracę z Empikiem, rozszerzając sieć punktów odbioru zamówień z Empik.com o swoje sklepy w całej Polsce. W ramach specjalnej oferty, na każdego, kto do 22 grudnia odbierze w Żabce zakupy z Empik.com, czeka słodka niespodzianka – czekolada Milka. Jednocześnie Żabka usprawnia usługę odbioru paczek – nowa funkcjonalność w Żappka Post umożliwia ich bezpieczny, bezdotykowy odbiór przy użyciu kodu kreskowego.

Według Raportu Gemius Polska „E-commerce w Polsce 2020” w kraju jest już ponad 28 mln internautów, aż 73% z nich robiło zakupy przez internet. Decydujemy się na nie coraz chętniej, bo są wygodne i dają większe możliwości: wyboru, porównania cen, dostępności towaru. Zmieniają się jednak nasze preferencje co do odbioru przesyłek: zamiast zamawiać dostawę kurierem do domu lub pracy, wolimy maszyny paczkowe. Równie chętnie korzystamy z możliwości wygodnego odbioru przesyłek w znajdującym się najbliżej naszego domu sklepie.

Przykładem jest nawiązana właśnie współpraca z Empikiem, w ramach której klienci mogą wybrać dowolny sklep Żabka jako punkt odbioru swoich zakupów z Empik.com. Przy zamówieniach powyżej 40 zł, dla członków bezpłatnego programu Empik Premium Free ta forma dostawy dostępna jest za darmo. Wszyscy, którzy zdecydują się skorzystać z nowej usługi między 25 listopada a 22 grudnia br., mogą liczyć na dodatkowy upominek – bon upoważniający do darmowego odbioru wybranej czekolady Milka.

Za dostarczenie złożonych na Empik.com zamówień do sklepów Żabka odpowiada Poczta Polska S.A.

Jednocześnie Żabka wprowadza kolejne udogodnienie w aplikacji mobilnej żappka – możliwość odbioru przesyłki przy użyciu kodu kreskowego. To ten sam kod, który pokazują sprzedawcy klienci zbierający żappsy za zakupy lub korzystający z usługi Żappka Pay. Po jego zeskanowaniu, sprzedawca wyda nam naszą paczkę. Oznacza to, że nie będziemy już musieli podawać sprzedawcy numeru przesyłki ani kodu pin, uprawniającego do jej odbioru, co znacznie przyspieszy cały proces.

By skorzystać z nowej funkcjonalności Żappka Post należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej aktualny numer telefonu. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał na podany numer telefonu powiadomienia o wszystkich wysyłanych do sklepów sieci Żabka przesyłkach.

Żappka jest jedną z najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji mobilnych na polskim rynku – zgromadziła już ponad 3,5 mln użytkowników. Od końca maja 2019 r. aplikacja jest dostępna dla klientów i zyskuje coraz to nowe funkcjonalności. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę tworzoną z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody. Dzięki niej łatwo można także zlokalizować najbliższy sklep Żabka.