Strona główna » Paczki i listy » Odbiór » Doręczenie na życzenie < powrót

Doręczenie na życzenie

Share on FacebookShare on Google+

Dzięki usłudze Doręczenie na życzenie awizowana przesyłka polecona albo Paczka MINI zostanie ponownie doręczona pod wskazany adres lub do wybranej placówki pocztowej.

infografika awizo (3)

Jak to działaJak to działa?

Możesz wybrać następujące opcje usługi:

  • doręczenie pod pierwotny adres,
  • doręczenie pod nowy adres,
  • wydanie w placówce pocztowej.

Przesyłka zostanie dostarczona w wybranym przez Ciebie przedziale czasowym, w godzinach otwarcia placówki doręczającej ponownie awizowaną przesyłkę.


Jakz tego skorzystaćJak skorzystać?

Doręczenie na życzenie możesz zlecić na trzy sposoby:

  • przez Internet wypełniając formularz elektroniczny, który dostępny jest tutaj,
  • telefonicznie od pon. do pt. w godz. 8.00-20.00:

(+48) 43 842 06 00 z telefonów komórkowych i z zagranicy

801 333 444 z telefonów stacjonarnych,

  • zlecając usługę listonoszowi wręczając wydrukowany i wypełniony formularz, który dostępny jest do pobrania tutaj. Listonosz przyjmuje wyłącznie zlecenia realizacji usługi ponownego doręczenia przesyłki pod pierwotny adres.

W celu zlecenia usługi należy przygotować następujące dane:

1)  numer przesyłki,

2)  datę pierwszego zawiadomienia,

3)  dane adresowe adresata, w tym adres e-mail albo numer telefonu,

4)   wybór opcji odbioru przesyłki.

Dopuszczalny termin zlecenia usługi zależy od wybranej opcji usługi:

  • w doręczeniu pod pierwotny adres – 10 dni*, licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego awiza,
  • w doręczeniu pod nowy adres – 7 dni*, licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego awiza,
  • w wydaniu w placówce pocztowej – 7 dni*, licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego awiza.

*Przyjęcie zlecenia na realizację usługi po godzinie 11:00 jest traktowane jako otrzymane w dniu następnym, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.


TerminJakie są terminy realizacji usługi?

W opcji doręczenia pod pierwotny adres – najwcześniej dnia następnego*, licząc od dnia przyjęcia zlecenia usługi i nie później niż 14 dni, licząc od następnego dnia po pozostawieniu pierwszego awiza.

W opcji doręczenia pod nowy adres – najwcześniej 4. dnia*, licząc od dnia przyjęcia zlecenia usługi i nie później niż 14 dni, licząc od następnego dnia po pozostawieniu pierwszego awiza.

W opcji odbioru osobistego w placówce Poczty Polskiej – najwcześniej 4. dnia*, licząc od dnia przyjęcia zlecenia usługi i nie później niż 14 dni, licząc od następnego dnia po pozostawieniu pierwszego awiza.

* z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

Doręczenie na życzenie można zamówić w następujących przedziałach czasowych, w godzinach pracy placówki pocztowej:

09:00 – 13:00

13:00 – 15:00

15:00 – 19:00


CennikJaka jest wysokość opłaty?

Opłaty za usługę zależą od wybranej opcji:

  • doręczenie pod pierwotny adres – 4,50 zł,
  • doręczenie pod nowy adres – 5,50 zł,
  • wydanie w placówce pocztowej – 4,00 zł.

Opłaty za usługę Doręczenie na życzenie dostępne są w cenniku.


UwagaWażne!

Przed skorzystaniem z usługi zapoznaj się z Zasadami świadczenia usługi „Doręczenie na życzenie”.