Strona główna » Paczki i listy » Odbiór » Odbiór w PUNKCIE < powrót

Odbiór w PUNKCIE

Share on Facebook

Odbiór w PUNKCIE to największa sieć typu click&collect w kraju.

To wygodne rozwiązanie, umożliwiające odebranie przesyłki w dogodnym miejscu i czasie, przy okazji codziennych czynności. Do dyspozycji masz 10 000 punktów odbioru: placówki i automaty pocztowe, sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCHu.

Znajdź najdogodniejszy punkt odbioru >>

 Jak to działaJak to działa?

Dzięki opcji Odbiór w PUNKCIE masz możliwość odbioru przesyłek kurierskich i paczkowych w 10 000 punktów odbioru.

W ramach naszej sieci udostępniamy punkty czynne 24h, bądź do późnych godzin wieczornych 7 dni w tygodniu, dzięki czemu przesyłki możesz odbierać w dogodnych dla siebie godzinach.

Po otrzymaniu powiadomienia sms lub e-mail masz minimum 7 dni na odbiór przesyłki.


Jakz tego skorzystaćJak skorzystać?

Robiąc zakupy online wybierz opcję dostawy Poczta Polska Odbiór w Punkcie, a następnie wybierz z mapy lub listy dogodny punkt. Przesyłki dostarczamy standardowo 1-go lub 2-go dnia od nadania.

Jeżeli chcesz nadać przesyłkę do punktu odbioru, na nalepce adresowej wypełnij pole Odbiór w punkcie, podając adres, kod pocztowy i nazwę miejsca, gdzie chcesz byśmy ją doręczyli.


CennikJaka jest wysokość opłaty?

W przypadku skorzystania z przesyłki Paczka+ z opcją Odbiór w Punkcie obniżasz cenę za nadanie przesyłki o 1,90 zł.

W przypadku usług kurierskich opcja Odbiór w PUNKCIE oferowana jest bez dodatkowych opłat.


UwagaWażne!

Istnieje możliwość odebrania przesyłki w punkcie odbioru także przez inną osobę niż adresat:

      • w punkcie partnerskim (sklepy Żabka, stacje Orlen, kioski Ruch) przesyłkę odebrać może pełnomocnik bądź przedstawiciel ustawowy,
      • w punkcie odbioru (czyli placówce pocztowej) przesyłkę odebrać może pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy lub dorosły domownik.

Osoba pełnoletnia zamieszkała wspólnie z adresatem może odebrać przesyłkę w placówce pocztowej po złożeniu na piśmie oświadczenia o zamieszkiwaniu razem z adresatem, o ile adresat nie złożył w placówce pocztowej zastrzeżenia w zakresie wydawania przesyłek w ten sposób.

Odbiór w PUNKCIE z doręczeniem do punktów partnerskich (sklepy Żabka i Freshmarket, stacje paliw Orlen, kioski RUCHu) oraz automatów pocztowych, jest dostępny wyłącznie dla klientów, którzy nadają w aplikacji eNADAWCA.

Punkty partnerskie (Żabka, Orlen, Ruch) oraz automaty pocztowe nie realizują usług dodatkowych: dokumenty zwrotne, pobranie, potwierdzenie doręczenia albo zwrotu, potwierdzenie odbioru, sprawdzenie zawartości.

Opcja Odbiór w PUNKCIE niedostępna dla paczki pocztowej.