Strona główna » Reklamacje < powrót

Reklamacje

Share on FacebookShare on Google+

eReklamacje

Szanowny Kliencie,

Zanim zdecydujesz się złożyć reklamację zapraszamy do skorzystania z wyszukiwarki przesyłek, dzięki któremu sprawdzisz aktualny status przesyłki. Wpisz w pole wyszukiwarki numer przesyłki

Zachęcamy również do rozmowy z konsultantem, który odpowie na pytania dotyczące świadczonych przez nas usług:

z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora)801 333 444

z telefonu komórkowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) (+48) 43 842 06 00

 

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00

Jeśli wciąż chcesz złożyć reklamację zrób to w najbardziej dogodny dla siebie sposób:

– poprzez wypełnienie formularza on-line

– poprzez wypełnienie druku dostępnego w każdej placówce pocztowej.