Strona główna » Reklamacje < powrót

Reklamacje

Share on FacebookShare on Google+

Szanowny Kliencie,

zanim dokonasz zgłoszenia zapraszamy do skorzystania z wyszukiwarki przesyłek, dzięki której sprawdzisz aktualny status przesyłki. Wpisz w pole wyszukiwarki numer przesyłki

Zachęcamy również do rozmowy z konsultantem, który odpowie na pytania dotyczące świadczonych przez nas usług:

801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora)

(+48) 43 842 06 00 z telefonu komórkowego oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora)

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00

Jeśli wciąż chcesz złożyć reklamację lub skargę zrób to w najbardziej dogodny dla siebie sposób:

– poprzez wypełnienie formularza on-line

– poprzez wypełnienie druku reklamacyjnego dostępnego w każdej placówce pocztowej.