Strona główna » Reklamacje< powrót

Reklamacje

Zanim zdecydujesz się złożyć reklamację zapraszamy do skorzystania z eMonitoringu, dzięki któremu sprawdzisz aktualny status przesyłki, zarówno po stronie Poczty Polskiej jak i operatorów zagranicznych.

Zachęcamy również do rozmowy z konsultantem Contact Center, który odpowie na pytania dotyczące świadczonych przez nas usług.

Reklamację mogą Państwo przekazać w najbardziej dogodny dla siebie sposób:

  1. Poprzez wypełnienie formularza on-line dostępnego na naszej stronie internetowej.
  2. Telefonicznie za pośrednictwem Contact Center
  • z telefonów stacjonarnych na numer infolinii 801 333 444 (opłata jak za połączenie lokalne),
  • dla dzwoniących z telefonu komórkowego i z zagranicy (+48) 43-842-06-00 (opłata wg cennika operatora),
  1. Poprzez wypełnienie druku formularza dostępnego w każdej placówce pocztowej (druki również do pobrania na stronie internetowej)

Napisz do nas: