Strona główna » Reklamacje< powrót

Reklamacje

Uwaga na fałszywe maile

Szanowni Państwo, niektórzy klienci Poczty Polskiej otrzymali fałszywe wiadomości potwierdzające złożenie reklamacji. Informacje te nie zostały nadane przez Pocztę Polską. Nadawca wiadomości podszywa się pod Pocztę Polską.

Jeśli nie oczekują Państwo na potwierdzenie złożonej reklamacji, to prosimy ignorować wszelkie wiadomości sugerujące, że reklamowali Państwo usługę Poczty Polskiej. Prosimy również nie otwierać załączników znajdujących się w tych mailach, mogą zawierać oprogramowanie wirusowe. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na dane wpisane w potwierdzeniu reklamacji, ponieważ fałszywe maile znacznie różnią się od prawidłowych. Korespondencja od Poczty Polskiej zawiera w tabeli pełne informacje o reklamowanej usłudze, dane nadawcy i adresata oraz załącznik w formacie pdf a nie zip.

Informujemy, że Poczta Polska nie ma nic wspólnego z tą korespondencją.

Zanim zdecydujesz się złożyć reklamację zapraszamy do skorzystania z eMonitoringu, dzięki któremu sprawdzisz aktualny status przesyłki, zarówno po stronie Poczty Polskiej jak i operatorów zagranicznych

Zachęcamy również do rozmowy z konsultantem Contact Center, który odpowie na pytania dotyczące świadczonych przez nas usług.

Reklamację mogą Państwo przekazać w najbardziej dogodny dla siebie sposób:

  1. Poprzez wypełnienie formularza on-line dostępnego na naszej stronie internetowej.
  2. Telefonicznie za pośrednictwem Contact Center
  • z telefonów stacjonarnych na numer infolinii 801 333 444 (opłata jak za połączenie lokalne),
  • dla dzwoniących z telefonu komórkowego i z zagranicy (+48) 43-842-06-00 (opłata wg cennika operatora),
  1. Poprzez wypełnienie druku formularza dostępnego w każdej placówce pocztowej (druki również do pobrania na stronie internetowej)

Napisz do nas: