E-sklep Poczty Polskiej zyskuje na znaczeniu. Rośnie liczba klientów i koszyk zakupowy

E-sklep Poczty Polskiej zyskuje na znaczeniu. Rośnie liczba klientów i koszyk zakupowy

Po ponad roku od uruchomienia e-sklep Poczty Polskiej sklep.poczta-polska.pl potwierdza swoją wartość dla klientów online i znaczenie dla transformacji Spółki. W ofercie znajduje się już niemal 7 tysięcy produktów, a średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła w 2025 roku o 40%, przekraczając wartość 200 złotych.

To nie tylko wynik rosnącego zainteresowania. To efekt przemyślanej strategii rozwoju oferty handlowej i e-commerce – obszaru, w którym Poczta Polska konsekwentnie poszerza swoją obecność.

Dziś klienci oczekują wygody, dostępności i szybkiej dostawy. My łączymy te oczekiwania z tym, co od zawsze było naszym atutem – ogólnopolskim zasięgiem i zaufaniem. E-sklep to naturalne przedłużenie naszej oferty i ważne narzędzie w realizacji nowej strategii Poczty – mówi Tomasz Wilk, Head of e-Commerce w Poczcie Polskiej.

Oferta sklepu obejmuje m.in.: artykuły papiernicze (w tym te do pakowania) i szkolne, upominki, chemię gospodarczą, gry i zabawki, elektronikę, drobne AGD oraz oczywiście szeroką ofertę filatelistyczną.

Dostawy realizowane są zarówno pod wskazany adres, jak i do jednego z ponad 20 tysięcy punktów odbioru, w tym: placówek pocztowych, automatów paczkowych oraz sieci partnerskich, takich jak sklepy Żabka czy sklepy Grupy Eurocash.

Wprowadzamy nowe kategorie produktowe, testujemy różne modele promocji i słuchamy klientów. Jeszcze 1,5 roku temu w sklepie były głównie artykuły do pakowania i filatelistyka. Dziś oferujemy szeroką paletę produktów, które można zamówić wygodnie i bezpiecznie – zaznacza Mikołaj Lewandowski, Digital Commerce Business Manager w Poczcie Polskiej.

Szybka dostawa? W sierpniu w ramach usługi Pocztex dostarczalność zakupów konsumenckich w standardzie D+1 osiągnęła 95,4%. Status przesyłki można śledzić w aplikacji Pocztex Mobile.

E-sklep wpisuje się w większy projekt cyfrowej i logistycznej transformacji Poczty Polskiej. Spółka stawia na rozwój kanałów cyfrowych, integrację z rynkiem e-commerce i wzmocnienie swojej pozycji w obszarze KEP (kurier, ekspres, paczka).

Poczta wraca do gry – nowocześnie, odpowiedzialnie, w zgodzie z oczekiwaniami współczesnych klientów.